۰
plusresetminus
آموزش و پرورش استان فارس:

انتصاب رئیس جدید اداره ی تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی آموزش و پرورش فارس

تاریخ انتشارشنبه ۵ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۲۱
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس گفت: توجه به نهضت مدیریت بهینه ی کلاس و فضاهای تربیت بدنی باعث ارتقاء نشاط و سلامت جامعه می شود.
انتصاب رئیس جدید اداره ی تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی آموزش و پرورش فارس
به گزارش حافظ خبر، سیدکاظم حسینی در آیین تکريم و معارفه روسای قدیم و جدید اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: باید کلاس درس تربیت بدنی بیشتر مورد توجه قرار گیرد. 
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس ضمن اشاره به اثرات طرح های مختلف و ادامه ی آن ها افزود: طرح های شهید سلیمانی، کوچ، مدرسه و حیاط پویا و المپیاد و جشنواره ها قسمتی از برنامه هایی بود که در مقاطع مختلف اجرا و نتایج مطلوبی حاصل شد. 
حسینی با تاکید بر همگانی شدن ورزش در مقاطع مختلف تحصیلی ادامه داد: آموزش شطرنج و طناب زنی در همه ی مقاطع می تواند در علاقه مندی دانش آموزان به ورزش و ارتقاء سلامت جسم و روان موثر باشد. 
وی تاکید کرد: نهضت استانی مدیریت بهینه ی فضاهای دانش آموزی و تجهیز آن ها در دستور کار قرار دارد و باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد. 
در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات دکتر آیت الله دهقان رئیس قدیم اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی اداره کل آموزش و پرورش فارس که قبلا به عنوان  عضو هیات رییسه فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور انتخاب شده، ابوذر زیدآبادی نژاد بعنوان رئیس جدید این اداره منصوب شد. 
گفتنی است: زیدآبادی نژاد دارای مدرک کارشناس ارشد تربیت بدنی و علوم ورزشی از دانشگاه شهید رجایی تهران است و در کارنامه کاری اش، دبیر درس تربیت بدنی درودزن، شهر ری و منطقه 5 تهران، مدیر مجموعه ورزشی شهید مطهری شیراز، کارشناس تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش فارس، کارشناس هنرستانهای تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش، رئیس هیات ورزش دانش آموزی استان فارس، مدیر مجموعه ورزشی بعثت اداره کل آموزش و پرورش فارس دیده می شود.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۶۱۱۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما