۰
plusresetminus
سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز:

آغاز نصب ابربیلبوردهای تبلیغاتی در بزرگراه حسینی الهاشمی

تاریخ انتشارچهارشنبه ۹ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۲۵
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز با اشاره به اینکه یکی از وظایف شهرداری ها که ایفای صحیح آن نقش مهمی در کسب درآمد پایدار دارد، احداث و نظارت بر سازه ها و تابلوهای تبلیغات محیطی است.
آغاز نصب ابربیلبوردهای تبلیغاتی در بزرگراه حسینی الهاشمی
به گزارش حافظ خبر، روح الله مظفری رئیس سازمان با بیان اینکه تبلیغات شهری به عنوان شاخه ای از گرافیک محیطی است و دارای نقش مهمی در ارتقای فرهنگ و اقتصاد جامعه بوده و به کمک آن می توان پیام های آموزشی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، تجاری و سیاسی را به سهولت در معرض دید عموم قرار داد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز اظهار داشت: در راستای کسب و تحصیل درآمدهای پایدار به شیوه های نوین و دوری جستن از منابع قدیمی درآمدی، طرح جامع ساماندهی تبلیغات محیطی در شهر شیراز در اجرای گردید.

وی با اشاره به اینکه در فاز اول مکان یابی و نصب هفت عدد ابر بیلبورد تبلیغاتی در بزرگراه حسینی الهاشمی و زیر گذر گلستان با اخذ تمامی مجوازت لازم اعم از تاسیساتی، شهرداری منطقه وکمیته ایمنی حمل و نقل وترافیک می باشد، همچنین۳ عدد تابلو تبلیغاتی پل عابر پیاده پیشنهاد که تشریفات اداری آن انجام و با اخذ سرمایه گذار واجد شرایط با انعقاد قرارداد سازه های مذکور به قیمت هجده میلیارد و صد میلیون تومان جهت بهره برداری و اجرای پروژه در حال انجام است.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز افزود: درآمد حاصله از تبلیغات محیطی در سال گذشته ۲۸۰ میلیارد ریال بوده است و پیش بینی حاصل از وصول درآمد در این حوزه برای امسال حدود ۶۵۰ میلیارد ریال بود که با تلاش همکارانمان در اداره تبلیغات محیطی سازمان تا کنون بیش ۱۰۰۰ میلیارد ریال قرارداد منعقد شده است.
 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۶۱۴۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما