۰
plusresetminus
دانشگاه علوم پزشکی شیراز :

اعلام آخرین وضعیت رنگبندی کرونا در فارس از زبان رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز

تاریخ انتشارشنبه ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۲
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با اعلام آخرین وضعیت رنگبندی کرونا در فارس گفت: در حال حاضر سروستان تنها شهر دارای وضعیت قرمز کرونایی در فارس است.
اعلام آخرین وضعیت رنگبندی کرونا در فارس از زبان رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز
به گزارش حافظ خبر، سید وحید حسینی همچنین وضعیت ۶ شهرستان ممسنی، سرچهان، اقلید، زرقان، اوز و خنج را نارنجی و ۳۰ شهرستان استان فارس از جمله شیراز را نیز بر اساس آخرین اعلام رنگبندی کرونا از سوی وزارت بهداشت، زرد اعلام کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز پیش رو بودن پیاده روی زائران حسینی به مناسبت اربعین را نیز از دیگر اولویت های کنونی سلامت برشمرد که با پیش بینی تمهیدات لازم در حال پیگیری بوده و از شرکت کنندگان در این رویداد بزرگ معنوی خواست تا تمامی مراقبت های بهداشتی را رعایت کنند.

مسوول ارشد حوزه سلامت فارس با بیان اینکه از مجموعه سلامت فارس نیز تیم های پزشکی و پیراپزشکی گسترده در این آئین حضور یافته و حامی سلامت زائران حسینی هستند، از شرکت کنندگان خواست تا نسبت به تکمیل برنامه واکسیناسیون خود پیش از شرکت در این برنامه اقدام کنند.

دکتر سید وحید حسینی همچنین با اشاره به نزدیک بودن فصل بازگشایی مدارس و دانشگاه ها از خانواده ها خواست تا نسبت به واکسیناسیون فرزندان خود و افزایش ایمنی آنان اقدام کنند.

او با بیان اینکه پوشش واکسیناسیون استان در نوبت سوم واکسن پنجاه درصد و در نوبت یادآور نیز حدود چهار درصد جمعیت هدف است، از مردم استان فارس خواست تا پیش از آغاز فصل سرما، با دریافت به موقع واکسن کرونا ایمنی خود را در برابر این بیماری افزایش دهند.

 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۶۱۶۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما