۰
plusresetminus
معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس خبر داد:

برقراری پروازهای فوق‌العاده، ویژه اربعین از سه فرودگاه فارس

تاریخ انتشارشنبه ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۲۱
معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس عنوان کرد: پروازهای ویژه اربعین از فرودگاه های شیراز، لارستان و لامرد به مقصد نجف اشرف برقرار شده است.
برقراری پروازهای فوق‌العاده، ویژه اربعین از سه فرودگاه فارس
به گزارش حافظ خبر، محمد فرخ زاده با اعلام این خبر از تلاش‌ها و برنامه ریزی های متعدد برای تسهیل حمل و نقل زوار اربعین حسینی در استان فارس خبر داد.

فرخ‌زاده با بیان اینکه راه اندازی پروازهای ویژه ایام اربعین حسینی(ع) از مبدا فارس به مقصد نجف اشرف با پیگیری‌های انجام شده تحقق یافته است، افزود: فرودگاه شیراز دو پرواز رفت و برگشت، فرودگاه لارستان دو پرواز رفت و برگشت و فرودگاه لامرد یک پرواز انجام خواهند داد.

وی با تشریح وضعیت پروازهای داخلی و خارجی گفت: به دلیل مشکلات فنی از شرایط مناسبی برخوردار نیست و این کمبود برای پروازهای اربعین نیز تاثیر گذار بوده است.

فرخ‌زاده بیان کرد: پیرو تماس‌ با معاون هواپیمایی کشوری، جناب آقای خوشخو، قول همکاری برای افزایش پروازهای شیراز به نجف و بالعکس داده شده و یک پرواز در مرحله اول راه اندازی شد.

معاون استاندار فارس از پیگیری برای افزایش دائمی این پرواز ها خبر داد.

وی همچنین از ادامه رایزنی‌ها با ایرلاین های داخلی و بین المللی برای افزایش تعداد این پروازها خبر داد و ابراز امیدواری کرد با به نتیجه رسیدن این رایزنی‌ها به جز دو پرواز ایر عربی که هم‌اکنون هر هفته دو بار انجام می‌شود، شاهد افزایش این پروازها و ارائه خدمات بهتر به زائرین عزیز باشیم.
 
به گفته  فرخ زاده راه اندازی یک پرواز از فرودگاه شیراز به نجف اشرف به غیر از دوشنبه ها که به صورت همیشگی پرواز از شیراز به نجف اشرف انجام میشد، تمهیداتی در نظر گرفته شده و پروازهایی از روز چهارشنبه ۲۳ شهریورماه از شیراز به نجف اشرف پیش بینی و راه اندازی شده است.

راه اندازی دو پرواز از فرودگاه لارستان از تاریخ ۲۳ و ۳۰  شهریور ماه بصورت رفت و برگشت

و راه اندازی چهار پرواز از فرودگاه لامرد از تاریخ ۲۰ و ۲۱ شهریور ماه رفت و ۲۷ و ۲۸ شهریور ماه برگشت
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۶۱۶۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما