۰
plusresetminus
مدیر روابط عمومی آبفا شیراز

مشارکت و احساس مسئولیت مردم در زمینهٔ مدیریت مصرف آب با شرکت آبفای شیراز شایسته تقدیر است

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۱۲
مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب شیراز از احساس مسئولیت ، همکاری و مشارکت های مردمی در راستای مدیریت مصرف آب قدردانی کرد.
مشارکت و احساس مسئولیت مردم در زمینهٔ مدیریت مصرف آب با شرکت آبفای شیراز شایسته تقدیر است
به گزارش حافظ خبر، محمدامین آبادیان مشارکت‌های مردمی را از مهم‌ترین راه‌های برون‌رفت از چالش‌های کم‌آبی اعلام کرد و اظهار داشت: اقلیم ایران در سال‌های پیاپی به سمت‌وسوی خشکسالی درحرکت است و به‌صورت گسترده با پدیده بیابان‌زایی مواجه هستیم که برای مقابله با این آسیب کلان  به فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف و بهره‌گیری از تدابیر علمی تهیه و توزیع آب نیاز است.
وی خاطرنشان کرد: با  تلاش ها و پیگیری‌های شبانه‌روزی مدیرعامل مجموعه ، مدیران و کارکنان آبفای شیراز و همراهی ستودنی مردم از تنش آبی در تابستان 1401 در شرایطی عبور کردیم  که قطعی مستمر آب در شهرستان شیراز اتفاق نیفتاد. 
این مقام مسئول یکی از رسالت‌های واحد روابط عمومی و آموزش همگانی آبفای شیراز را ترویج الگوی صحیح مصرف برشمرد و گفت: مردم ولایتمدار و فرهنگمدار شهرستان شیراز همواره توجه ویژه‌ای به پیشگیری از اسراف داشته‌اند.
آبادیان با ابراز قدردانی از احساس مسئولیت جامعه درزمینهٔ مصرف آب گفت: به‌موازات رعایت الگوی مصرف که توسط قشر عمده‌ای از مشترکان رعایت می‌شود، درزمینهٔ مشکلات هدر رفت آب نیز گزارش‌های مردمی قابل‌توجهی دریافت کردیم که درنهایت به تأمین آب پایدار و باکیفیت برای شهرستان شیراز منجر شد.
وی به برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی  برای ارتقا آمار مشارکت‌های عمومی و کاهش میزان هدر رفت آب اشاره کرد و گفت: در تابستان امسال کارگاه‌های آموزشی متعددی برگزار شد که یکی از بهترین رویدادها که با استقبال زیادی نیر روبرو شد *همایش بزرگ کودکان و مادران* بود این‌گونه فعالیت‌ها با آغاز سال تحصیلی در مقاطع مختلف تحصیلی به شکل‌های متنوعی تداوم خواهد داشت.
مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی آبفای شیراز با اشاره به این موضوع که از تمامی ظرفیت‌ها نظیر تبلیغات محیطی و قابلیت‌های اطلاع‌رسانی برای ترویج فرهنگ صحیح مصرف آب بهره‌برداری می‌شود، اظهار داشت: فرآیندهای آموزش در برنامه‌های مناسبتی یکی از مؤثرترین راهکارهایی است که در راستای افزایش مشارکت‌های عمومی راهگشا خواهد بود و در همین راستا با برگزاری مراسم‌هایی در مناسبت‌های ملی و مذهبی به دنبال تشویق جامعه برای رعایت الگوی مصرف هستیم.

 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۶۱۷۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما