۰
plusresetminus
دانشگاه علوم پزشکی شیراز :

اعزام کاروان ۸۰۰ نفری دانشگاهیان علوم پزشکی شیراز به کربلای معلی

تاریخ انتشارشنبه ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۱
دبیر ستاد اربعین حسینی در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از اعزام کاروان هشتصد نفری دانشگاه به کربلای معلی خبر داد.
اعزام کاروان ۸۰۰ نفری دانشگاهیان علوم پزشکی شیراز به کربلای معلی
به گزارش حافظ خبر، شهرام بلندپرواز با بیان اینکه هر ساله در گرامیداشت مراسم بزرگ پیاده روی اربعین حسینی، عاشقان حضرت امام حسین(ع) عازم کربلا می شوند، گفت: با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای بدرقه دو تیم دانشجویی شرکت کننده در این آیین، کاروان هشتصد نفری دانشگاهیان علوم پزشکی شیراز شامل اساتید، کارکنان و دانشجویان، برای شرکت و خدمت رسانی در مراسم بزرگ اربعین حسینی به کربلای معلی اعزام شدند.

او با ا‌شاره به اعزام مرحله ای کاروان دانشگاهیان علوم پزشکی شیراز به این سفر معنوی، از حضور رییس دانشگاه در بدرقه دو تیم اعزامی دانشجویان شرکت کننده در این آیین خبر داد و افزود: از کاروان هشتصد نفری اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، سیصد نفر برای شرکت در آئین معنوی پیاده روی اربعین و ۵۰۰ نفر نیز برای حضور در ۱۰ موکب دانشگاه و ارایه خدمات بهداشتی درمانی به زائران حسینی به کربلای معلی اعزام شدند.
دکتر بلندپرواز ابراز امیدواری کرد امسال این آئین با شکوه هر چه تمام تر برگزار شده و ارادتمندان به خاندان اهل بیت(ع)، از برکات معنوی این سفر بیشترین بهره را ببرند.
 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۶۱۹۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما