۰
plusresetminus
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز:

حذف رنگ قرمز از نقشه کرونا در فارس

تاریخ انتشارشنبه ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۰
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با اشاره به افزایش شهرهای دارای رنگبندی زرد و حذف رنگ قرمز از نقشه کرونا در استان فارس گفت: هم اکنون چهار شهرستان مرودشت، سپیدان، بختگان و فیروزآباد نیز به رنگ آبی تغییر وضعیت داده اند.
حذف رنگ قرمز از نقشه کرونا در فارس
به گزارش حافظ خبر، سید وحید حسینی با اعلام آخرین وضعیت رنگبندی کرونا در استان فارس، دو شهرستان سرچهان و اوز را تنها شهرستان های دارای وضعیت نارنجی در فارس اعلام کرد و افزود: ۳۱ شهرستان دیگر فارس نیز از جمله شیراز، در وضعیت رنگبندی زرد هستند.

او با اشاره به کاهش نسبی آمارهای کنونی کرونا در استان، از مردم فارس خواست تا همچنان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، سلامت خود و اطرافیان را در برابر خطرات این بیماری حفظ کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه هم اکنون آمار جمعیت هدف واکسینه در دز نخست واکسن معادل ۹۳ و ۹۹ صدم درصد؛ در دز دوم ۸۸ و هشت صدم درصد و در دز سوم نیز ۵۰ و هشت صدم درصد است، بر ضرورت تکمیل برنامه واکسیناسیون کرونا تا پیش از آغاز فصل سرما تاکید کرد.

مسئول ارشد حوزه سلامت فارس همچنین با توجه به آغاز برگزاری برنامه پیاده روی زائران اربعین حسینی، از زائران این سفر معنوی خواست نسبت به رعایت موازین بهداشتی و خودمراقبتی، توجه ویژه داشته باشند.

  حسینی گفت: امید است تمامی شرکت کنندگان در این آیین جهانی، از برکات معنوی این سفر حداکثر بهره را ببرند.

 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۶۱۹۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما