۰
plusresetminus
معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس:

نزدیک ترین شهر به سایت جهانی پاسارگاد فاقد هتل

تاریخ انتشارشنبه ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۳
معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس از توافق با دانشگاه علمی کاربردی سعادتشهر برای ساخت هتل دانشگاه تخصصی رشته های مرتبط با گردشگری در این منطقه که نزدیکترین شهر به سایت جهانی پاسارگاد است خبر داد.
نزدیک ترین شهر به سایت جهانی پاسارگاد فاقد هتل
به گزارش حافظ خبر، محمد فرخ زاده در سفر خود به این شهرستان و بازدید از پروژه نیمه کاره مجموعه دانشگاه علمی کاربردی این شهرستان عنوان کرد طی هماهنگی های انجام شده با مسئولین دانشگاه مقرر گردید پس از اعلام آمادگی دانشگاه فراخوان برگزار و این ساختمان تبدیل به هتل دانشگاه تخصصی گردد.

معاون استاندار با اشاره به وجود بیش صد و پنجاه خانه مسافر بدون مجوز (منزل مبله) در این شهر خاطرنشان کرد ایجاد مراکز اقامتی معتبر از استاندارهای لازم و هزینه و امنیت مناسبت تری برخوردار است و علاوه بر فراهم آوردن شرایط بهتر برای گردشگران، به عنوان مراکز آموزشی و محلی برای برگزاری رویدادها نیز مناسب می‌باشند.

رییس شورای توسعه گردشگری استان با بیان اعلام موافقت دانشگاه علمی کاربردی استان از این پروژه عنوان کرد در صورت موافقت تهران، با اجرای این پروژه و سایر تدابیر اندیشیده شده در این سفر، مجموعه پاسارگاد پس از سالها جهشی مناسب در حوزه اقتصاد گردشگری و گامی موثر و رو به جلو خواهد داشت.

گفتنی است این هتل با سرمایه گذاری بخش خصوصی ایجاد خواهد شد و در جلسات آتی درباره نحوه مشارکت با سرمایه گذار و انجام توافق اولیه گفتگو خواهد شد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۶۱۹۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما