۰
plusresetminus
معاون اجرایی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز:

برپايي موكب تخصصي مادر و كودك

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۳۲
معاون اجرایی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز، از آغاز فعاليت موكب حضرت احمد ابن موسی شاهچراغ(ع) بر اساس مصوبه شوراي شهر شيراز در مسير نجف كربلا و در موقعيت عمود ٥٦٦ خبر داد.
برپايي موكب تخصصي مادر و كودك
به گزارش حافظ خبر، مسعود منوچهری در جمع خبرنگاران گفت: آماده سازي محيطي و پاكسازي محل براي برپايي موكب و ارائه خدمت از ١٥ شهريور در دستور كار قرار گرفت.

او ادامه داد: این موكب که به اسم امين ولايت نیز شناخته میشود، در چند بخش مختلف در قالب ١٨ غرفه به ويژه در بخش مادر و كودك با عناوين مربوط به كودكان، سرگرمي و بازي از ١٦ شهريور آغاز به كار كرده است.

محمد مهدی یقطین مدیرکل خدمات شهری شهرداري شیراز نیز با بيان اينكه محل اسكان براي زائران نيز در اين موكب پيش بيني شده است، گفت: پذيرايي در سه وعده صبحانه، ناهار و شام و ميان وعده در اين موكب در حال انجام است.

يقطين خاطرنشان كرد: طي شبانه روز گذشته پذیرش اسکان بیش از یک‌هزار زائر را دا‌شته‌ایم.

او با بيان اينكه تا روز اربعين اين موكب در مسير نجف به كربلا فعاليت مي‌كند، اعلام کرد که ١٠٠ نفر در اين موكب به خدمات رساني مشغول هستند.

محمد حسن استرحام ، معاون سازمان فرهنگي، اجتماعي و ورزشي شهرداري شيراز نیز با بیان اینکه موکب امین ولایت از ١٦ شهريور خدمات رساني را در مسیر فوق‌الذکر آغاز کرده، گفت: موكب تخصصي مادر و كودك نیز ذیل موکب امین ولاتی در مسير نجف تا كربلا فعال شده است.

او بیان کرد: ١٨ غرفه تخصصي اعم از نقاشي روي صورت، بازيهاي فكري، نقاشي روي كاغذ، طب سنتي، قلعه بادي، 
و ...در این موکب برپا شده است.

معاون سازمان فرهنگي، اجتماعي و ورزشي شهرداري شيراز همچنین ار برگزاري زيارت عاشورا در موکب امین ولایت در بازه زمانی ایام اربعین خبر داد و گفت: توزیع بروشور تخصصي با موضوع فرزند آوري و ازدياد نسل شيعي نیز انجام می‌شود.

استرحام تصریح کرد: اگرچه سفر به اربعين سختي‌هايي دارد اما وقتي در بدنه كار قرار مي‌گيريم بسياري از مسائل ناخواسته خارج از توان آدمي انجام مي‌شود.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۶۲۰۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما