۰
plusresetminus
رییس سازمان فرهنگی، هنری و اجتماعی شهرداری شیراز:

محشر علاوه بر جذابیت‌های بصری و نمایشی، پاسخگوی سوالات نسل جوان نیز خواهد بود

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۱۸
مصطفی مشفقیان، رییس سازمان فرهنگی، هنری و اجتماعی شهرداری شیراز با بیان اینکه نمایش عظیم محشر به عنوان یک اثر فاخر و تاثیر گذار در شهر سومین حرم اهل بیت(ع) اجرا خواهد شد در ادامه اظهار کرد: در عصر ارتباطات و اطلاعات، بهترین روش برای تبلیغ با توجه به نیاز جامعه، بهره‌گیری از فضای رسانه و هنر از جمله هنرهای نمایشی و میدانی است که سازمان هنری و رسانه ای اوج سابقه درخشانی را در زمینه فعالیت‌های این‌چنینی دارد.
محشر علاوه بر جذابیت‌های بصری و نمایشی، پاسخگوی سوالات نسل جوان نیز خواهد بود
به گزارش حافظ خبر، وی بیان کرد:اجرای نمایش هایی که احیاگر واقعیت‌های معاد و دنیای برزخ بوده، اقدامی لازم و ضروری، بجا، شایسته و جذاب است که نقش‌آفرین و اثرگذار نیز خواهد بود.

مشفقیان تاکید کرد: باور معاد و شناخت دنیای پس از مرگ، داراي تأثيرات فراواني در حيطه زندگي فردي و اجتماعي انسان و از مهم‌ترین مؤلفه‌هاي تربيت ديني جامعه است.

معاون شهردار شیراز خاطرنشان کرد: قوی‌ترین و مؤثرترين وسيله براي هدايت و نجات جامعة معاصر از منجلاب فساد، چيزي جز نهادينه كردن باور به معاد و شناخت دنیای برزخ نیست و این نمایش، با ظرافت و با استفاده از ابزار هنر به بسیاری از سوالاتی که برای نسل جوان و نوجوان در این حوزه پیش می‌آید پاسخ خواهد داد و قطعا بهترین شیوه برای پاسخ به سوال این نسل، تولید و اجرای همین کارهای نمایشی است.

مشفقیان در ادامه با بیان اینکه طراحی صحنه نمایش محشر یکی از اتفاقات تازه در تئاتر میدانی است که در عین سادگی ظرفیت های مناسب و جذابی را داراست ، افزود: این نمایش از لحاظ کیفیت عناصر نمایشی از جمله متن، کارگردانی، بازیگری، نور، صدا و صحنه اثر بسیار خوبی را برای شهروندان به صحنه نمایش خواهد برد.

وی اضافه کرد: با توجه به استقبال مردم از نمایش فصل شیدایی، پیش بینی می‌شود این نمایش بزرگ میدانی نیز نزدیک به ۱۵۰ هزار بازدید کننده داشته باشد.

لازم به ذکر است که نمایش محشر به همت سازمان هنری رسانه ای اوج و مشارکت شهرداری شیراز و فرماندهی سپاه استان فارس از تاریخ ۲۲ شهریور الی ۵ مهر ماه در شیراز اجراء خواهد شد و علاقمندان می‌توانند از طریق سایت:
http://www.namaticket.ir برای تهیه بلیت رایگان این نمایش، اقدام کنند.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۶۲۰۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما