۰
plusresetminus
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز :

خدمات جامع موکب خادمین حضرت احمدبن موسی- شاهچراغ(ع) شهرداری شیراز در نقطه مرزی شلمچه مشهود است

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۴
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز گفت: موکب خادمین حضرت احمدبن موسی- شاهچراغ(ع) شهرداری این کلان‌شهر یکی از بزرگترین و جامع‌ترین موکبی بوده که در مسیر زوار اربعین حسینی در نقطه مرزی مشغول به فعالیت بوده و خدمات آن مشهود است.
خدمات جامع موکب خادمین حضرت احمدبن موسی- شاهچراغ(ع) شهرداری شیراز در نقطه مرزی شلمچه مشهود است
به گزارش حافظ خبر، مسعود زارعی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز با حضور در موکب خادمین حضرت احمدبن موسی- شاهچراغ(ع) شهرداری شیراز در نقطه مرزی شلمچه با اظهار تقدیر از تلا‌ش‌های خادمین این موکب و بیان کرد: به نمایندگی از شورای اسلامی شهر شیراز از اقدامات بسیار خوب، موثر و عظیمی که در این موکب انجام شده و در حال انجام است، قدردانی می‌کنم.

وی با بیان اینکه این موکب یکی از بزرگترین و جامع‌ترین موکبی بوده که در مسیر زوار اربعین حسینی در نقطه مرزی مشغول به فعالیت بوده و خدمات آن مشهود است، افزود: باید تلاش شود تا سال به سال مشکلات جاری آن کمتر شده و به سمت ثبات در خدمات‌رسانی به زائرین برود. 

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز با تصریح بر ثبات این موکب در آینده گفت: این موکب باید به سمت اقدام اثباتی در ایجاد سازه ثابت و ابعاد مختلف خدمت‌رسانی حرکت کند تا شاهد اقدامات گسترده‌ای در این زمینه باشیم.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۶۲۰۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما