۰
plusresetminus
بسیج سازندگی استان فارس

خدمت رسانی گروه های جهادی فارس اینبار به زائران پاکستانی اباعبدالله الحسین(ع)

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۵
اسماعیل قزل سفلی رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه فجر استان فارس با گرامی داشت فرا رسیدن اربعین حسینی بیان داشت: گروه های جهادی و جهادگران عزیز ما ، در مناسبت های مختلف و در مواقع لازم وارد صحنه می شوند و در قالب ها  و برنامه های مختلف ، اقدامات جهادی می کنند لذا به مناسبت اربعین سیدالشهدا (علیه السلام ) نیز، ۸۱ موکب خدمت‌رسانی به زائران آقا امام حسین (ع) برپا شده  و فعالیت این موکب ها تا چند روز پس از اربعین حسینی ادامه خواهد داشت.
خدمت رسانی گروه های جهادی فارس اینبار به زائران پاکستانی اباعبدالله الحسین(ع)
به گزارش حافظ خبر، وی با تشریح برنامه ها و فعالیت های موکب های بین راهی، که خدمات مختلفی را به زانران خارجی و داخلی ارائه می کنند؛ اظهار داشت: برخی از شهرهای استان فارس مانند نی ریز ، استهبان، سروستان، شیراز ، کوهچنار، نورآباد در مسیر حرکت کاروان ها و زانران همسایگان شرقی کشورمان بویژه پاکستان قرار دارند بنابراین موکب های بین راهی در این شهرستان ها راه اندازی شده و جهادگران عزیز ما علاوه بر خدمات رسانی به زائران ایرانی از  زائران خارجی نیز میزبانی و مهمان نوازی می کنند. البته در مابقی شهرستان های استان فارس نیز موکب ها و مراکز خدماتی راه اندازی شده تا تعداد این مراکز به عدد 28 برسد.

جانشین قرارگاه محرومیت زدایی سپاه فجر استان فارس با اشاره به اینکه برخی از گروه های جهادی، موکب هایی در مرز شلمچه و کشور عراق برپا نموده اند، گفت: 3 موکب جهادگران استان فارس در پایانه مرزی شلمچه  و 16 موکب در مسیر نجف به کربلا و 14 موکب در شهر کربلا قرار دارد و خادمان حسینی تلاش می کنند تا در مسیر پیاده روی زائران و همچنین خروج از مرز کشور خدماتی مانند اسکان، تامین اغذیه، راهنمایی، خدمات پزشکی و ... ارائه نمایند.

قزل سفلی در خصوص موکب های تخصصی درمانی و پزشکی نیز گفت: 6 موکب با همکاری اساتید و دانشجویان جهادگر سلامت استان فارس در مسیر نجف به کربلا شکل گرفته و کمک رسانی درمانی، پزشکی، بهداشت و سلامت را ارائه می کنند.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۶۲۱۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما