۰
plusresetminus
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس:

عوامل ناآرامی ها باید پاسخگو باشند

تاریخ انتشارشنبه ۲ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۴
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس به محرکان و عوامل ناآرامی‌ها هشدار داد که باید پاسخگوی خسارت‌های مالی و جانی احتمالی باشند.
عوامل ناآرامی ها باید پاسخگو باشند
به گزارش حافظ خبر، اسماعیل محبی‌پور شنبه دوم مهر پیرامون اتفاقات اخیر در گفت‌وگو با خبرنگاران، به هتک حرمت عده‌ای معدود و اهانت به مقدسات و ارزش های دینی و ملی، خاطرنشان کرد: چنین حرکات و اقداماتی از نظر همه مردم محکوم است و هیچ شهروندی طرفدار آن نیست.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس به افراد فریب خورده که مورد سوءاستفاده دشمنان ملت ایران قرار گرفته‌اند توصیه کرد که در موقع فتنه صف خود را از معاندین و دشمنان جدا کنند.
محبی‌پور اظهار کرد: به تمام دستگاه‌ها ابلاغ شده که در صورت بروز خسارت به اموال بیت المال و دستگاه‌های دولتی و عمومی و یا دریافت شکایت بخش خصوصی نسبت به احصا میزان دقیق خسارت وارده اقدام کنند تا بر اساس مستندات و با صدور احکام قضایی ضرر و زیان وارده از مسببین دستگیر شده و محرکین نا آرامی‌ها مطالبه گری شود.
برخورد بدون اغماض با مخلان نظم و امنیت
معاون استانداری فارس تاکید کرد: برخورد قاطع و بدون اغماض با مخلین نظم و امنیت مورد تاکید قرار گرفته و پلیس طبق قانون و بر اساس وظایف ذاتی مقتدرانه و هوشیارانه اجازه نخواهد داد عده‌ای افراد شرور و خبیث آرامش مردم را به مخاطره بیاندازند.
محبی‌پور همچنین ضمن اشاره به راهپیمایی‌های مردمی ظهر جمعه اول مهر در شهرهای مختلف استان فارس اضافه کرد: این شکوه وحدت بخش نشان دهنده خشم و انزجار مردم انقلابی از خباثت فتنه گران و عوامل آنهاست که واقعیت‌های جامعه اسلامی را درک نکرده‌اند.
معاون سیاسی، امنتی و اجتماعی استانداری فارس تاکید کرد: حمایت قاطع مردم از پلیس نشان داد مردم با بصیرت قدر شناس حافظان نظم و امنیت هستند.
محبی‌پور گفت: دشمنان نظام و ملت تلاش می‌کنند با ایجاد فتنه و آشوب داخلی، حرکت‌های بالنده و پیش رونده انقلاب اسلامی و موفقیت‌های اخیر سیاسی و اقتصادی در عرصه داخلی و خارجی است که ثمرات آن به زودی آشکار خواهد شد را تحت تاثیر قرار دهند اما ملت بزرگ در کنار مدافعان امنیت کشور با خلق حماسه‌ای دیگر خط بطلان بر تمام معادلات باطل آنها کشیده‌اند.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۶۲۷۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما