۰
plusresetminus
دیدار سرپرست جهاد دانشگاهی با نماینده ولی فقیه در استان فارس:

لزوم هم افزایی هرچه بیشتر اندیشمندان حوزه و دانشگاه

تاریخ انتشارچهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۷
نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز در دیدار سرپرست جهاددانشگاهی این استان که با حضور رئیس پایگاه استنادی علوم جهان اسلام برگزار شد بر لزوم هم افزایی هرچه بیشتر اندیشمندان حوزه و دانشگاه به عنوان نیاز روز، تاکید کرد.
لزوم هم افزایی هرچه بیشتر اندیشمندان حوزه و دانشگاه
به گزارش حافظ خبر، آیت الله لطف الله دژکام، نماینده ولی فقیه در فارس در دیدار امیرحسین استقلال، سرپرست جهاددانشگاهی استان و سید احمد فاضل زاده رئیس پایگاه استنادی علوم جهان اسلام، بر این نکته تاکید کرد که امروز جامعه نیازمند نظام راهبری ست و لازمه این مهم هم افزایی هرچه بیشتر اندیشمندان و دانشمندان حوزه و دانشگاه است.
سرپرست جهاد دانشگاهی استان فارس نیز در این جلسه هم اندیشی، به تبیین جایگاه، سیاستها و برنامه های این نهاد انقلابی پس از تعییرات جدید مدیریتی کلان، پرداخت.
امیرحسین استقلال با اشاره به تاثیرات عمیق و گسترده جهاددانشگاهی در حوزه های علمی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی و ظرفیتهای علنی و فناورانه موجود، ترسیم چشم اندازهای جدید در راستای تحقق جهادتبیین و دستیابی به اهداف بیانیه گام دوم و منویات مقام معظم رهبری در دوره جدید مدیریتی این نهاد را یادآور شد.
سیداحمد فاضل‌زاده رئیس پایگاه استنادی علوم جهان اسلام نیز در این جلسه  توضیحاتی در خصوص سامانه نظام ایده‌ها و نیازها و جایگاه آن در شکل گیری چرخه فناوری ارائه داد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۶۲۹۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما