۰
plusresetminus
سرپرست دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری فارس:

تشریح برنامه‌های عملیاتی با رویکردهای تحول گرایانه در حوزه سرمایه‌گذاری

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۶
سرپرست دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری فارس برنامه‌های عملیاتی با رویکردهای تحول گرایانه در حوزه سرمایه‌گذاری استان را تشریح کرد.
تشریح برنامه‌های عملیاتی با رویکردهای تحول گرایانه در حوزه سرمایه‌گذاری
به گزارش حافظ خبر، سید مهدی خادمی یکشنبه ۱۰ مهرماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مشی جدید و تسهیل محور در حوزه سرمایه‌گذاری استان در نظر گرفته شده است، گفت: تلاش می‌کنیم رویکردی تحول گرایانه و حضوری فعال در جلب و جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی  داشته باشیم.
او ضمن تبریک حلول ماه پر خیر و برکت ربیع الاول، عنوان کرد: با تکیه بر مطالعات میدانی و آسیب شناسی صورت گرفته در حوزه توسعه بازار تولید، اشتغال و کارآفرینی در استان، دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال نقش راهبردی و حمایتگر ایفا می‌کند.
خادمی اضافه کرد: در مهرماه، با ایجاد تغییرات ساختاری در روند فعالیت‌های این دفتر، فرآیندهای تسهیل گر الحاقی در چرخه جلب سرمایه گذار و جذب سرمایه و نیز مهمترین برنامه‌های عملیاتی با رویکرد تحول گرا در حوزه رشد سرمایه گذاری داخلی و خارجی فارس که منطبق بر سیاست توسعه عدالت محور اقتصادی دولت انقلابی و مردمی است، به سمع و نظر عموم خواهد رسید.
سرپرست دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری افزود: اجرای برنامه تحول گرا در حوزه سرمایه‌ گذاری، رشد تولید و ایجاد اشتغال مولد و پایدار در استان، با مدیریت جهادی استاندار گرانقدر فارس و همکاری دلسوزانه کلیه دستگاههای اجرایی استان، مشاورین، متخصصین و سازمان‌های مردم نهاد از بخش خصوصی محقق خواهد شد. 
خادمی همچنین با اشاره به اقدامات انجام‌شده دفتر سرمایه‌گذاری و اشتغال استان  در خصوص تهیه اطلس سرمایه‌گذاری، تاکید کرد: با استفاده از اطلس سرمایه‌گذاری می‌توانیم از زیست بوم مربوط به مکان، ظرفیت‌ها و منابع انسانی و طبیعی هر شهرستان آگاه شویم.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۶۳۲۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما