۰
plusresetminus
سرپرست جهاد دانشگاهی استان فارس:

لزوم تعریف چشم انداز ۱۰ ساله برای جهاددانشگاهی فارس

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۳۷
سرپرست جهاددانشگاهی فارس خواستار همراهی جهادگران همکار برای تداوم فعالیت‌ها و ارتقای جایگاه سازمانی این واحد در کشور شد و گفت: نیازمند تعریف یک چشم انداز برای ١٠ سال آینده هستیم.
لزوم تعریف چشم انداز ۱۰ ساله برای جهاددانشگاهی فارس
به گزارش حافظ خبر، امیرحسین استقلال  در جمع کارکنان جهاددانشگاهی فارس، بیان کرد: پس از ٥ سال، مجددا توفیق خدمتگذاری در واحد جهاددانشگاهی فارس پیدا کردم؛ البته هیچگاه هم فراموش نکردیم که خانه اصلی ما کجاست.
استقلال به برنامه‌های تیم جدید مدیریتی جهاددانشگاهی هم اشاره و با بیان اینکه فرایندهای پیش بینی شده با روند سابق متفاوت است، گفت: تیم جدید، با نگاه دیگری به دنبال تحول آفرینی و با نیازسنجی به دنبال باز کردن گره‌ها هستند.
او با بیان اینکه امروز با توجه به گذشت زمان و مقتضیات موجود نیاز به تولی گری در مباحث نوآورانه و فناورانه داریم و جهاددانشگاهی باید حلقه متولی این مهم باشد، خاطرنشان کرد: تمام تلاش مدیریت جدید حرکت به سمت پژوهش، فرهنگ و آموزش نوآورانه است.
استقلال ابراز امیدواری کرد که با نگاهی نو شاهد ارتقای جهاددانشگاهی در کل جامعه به ویژه جامعه دانشگاهی کشور باشیم.
او با بیان اینکه در واحد فارس نیز برنامه‌هایی پیش بینی شده است، از تلاش مدیران سابق این واحد قدردانی و اضافه کرد: امید است در آینده با کارنامه‌ای قابل قبول، مسئولیت را تحویل دهیم.
استقلال با بیان اینکه در واحد آموزش جهاددانشگاهی استان همکاران تلاش گری داریم که جزو زحمتکش ترین‌ها هستند، گفت: دوره‌های جدیدی برای ارائه و فرآیندهای تخصصی‌تر در این معاونت کلیدی، تعریف و دنبال خواهد شد.
رئیس خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه فارس، همچنین با بیان اینکه در حوزه فرهنگی اقدامات خوبی در حال پیگیری است، گفت: برنامه حضورمان در دانشگاه‌ها جدی است و دفاتر جهادانشگاهی به زودی در مراکز آموزش‌عالی به ویژه دانشگاه‌های مادر راه‌اندازی می‌شود.
او عنوان کرد: در حوزه پشتیبانی نیز فرایند بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد دنبال خواهد شد؛ ردیابی فعالیت‌ها از مهمترین مزیت اجرای این مهم خواهد بود.
سرپرست جهاددانشگاهی فارس با تاکید بر این نکته که به دنبال سرمایه گذار در حوزه‌های درمانی برای گسترش بخش‌های درمانی جهاددانشگاهی هستیم، تصریح کرد: لازم است در این حوزه وارد عرصه‌های جدید شویم.
استقلال خواستار همراهی همه کارکنان برای تداوم فعالیت‌های جهاد و ارتقاء جایگاه سازمانی این واحد در کشور شد و گفت: نیازمند تعریف یک چشم انداز برای ١٠ سال آینده هستیم
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۶۳۲۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما