۰
plusresetminus
سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز:

اهتزاز پرچم شیراز شهر گردشگری و سومین حرم اهل بیت(ع) در شیراز

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۹
در تقارن هفته گردشگری با هفته دفاع مقدس ویژه برنامه هایی در سطح شهر شیراز توسط معاونت گردشگری سازمان فرهنگی شهرداری شیراز صورت پذیرفت.
اهتزاز پرچم شیراز شهر گردشگری و سومین حرم اهل بیت(ع) در شیراز
به گزارش حافظ خبر، مصطفی مشفقیان برافراشتن پرچم ایران، شیراز شهر گردشگری و سومین حرم اهل بیت در ورودی دروازه  قرآن را یکی از برنامه های اجرا شده توسط این معاونت برشمرد و گفت: این پرچم  در ارتفاع 50 متری به اهتزاز درآمد که مورد توجه و استقبال شهروندان واقع شد.
وی هدف از این اقدام را یادآوری و همچنین تثبیت جایگاه کلانشهر شیراز چه  از نظر گردشگری و چه از لحاظ مذهبی خواند و گفت: ضمن تاکید رهبر معظم انقلاب،  شیراز بعد از مشهد و قم، سومین حرم اهل‌بیت (ع) است و این برجستگی و محوریت، باید در تبلیغات عمومی و رسانه‌ای و هنگام تخصیص اعتباراتِ گوناگون، مورد توجه قرار گیرد تا دل‌های مشتاقان در داخل و خارج از کشور بیشتر متوجه قداست و اهمیت این بارگاه مهم شود.

معاون شهردار شیراز ویژه برنامه «مردان شهر» را از دیگراقدامات اجرا شده برشمرد و گفت: طی  ویژه برنامه ای با مشارکت اداره کل میراث فرهنگی و همچنین صنوف گردشگری از ایثارگران، جانبازان و خانواده آنها و همچنین خانواده شهدا هشت سال دفاع مقدسی که در حوزه های گردشگری، هتل داری و صنایع دستی فعالیت داشتند تقدیر به عمل آمد. 

مشفقیان شهدا و یادگاران دفاع مقدس را از برکات ایران اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ماندگاری و موفقیت‌های خود را مدیون خون پاک شهیدان و خانواده های آنان و همچنین از خود گذشتگی ایثارگران و جانبازان بوده که تکریم این بزرگواران در جامعه ضرورت دارد.

وی در پایان تبلیغات محیطی به شکل وسیعی در سطح شهر را از دیگر اقدامات صورت پذیرفته در این هفته برشمرد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۶۳۳۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما