۰
plusresetminus
شورای شهر شیراز:

تقدیر اعضای شورای شهر شیراز از نیروی انتظامی

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۱۸
مهدی طاهری رئیس شورای اسلامی شهر به همراه علی اکبر سلطانی و افسانه خواست خدایی و مصطفی کیانی رحیمی اعضای شورای اسلامی شهر شیراز، به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور میدانی در شهر شیراز و حضور در جمع کارکنان مجاهد و خدوم نیروی انتظامی با اهدای گل از زحمات شبانه‌روزی آنها در تامین امنیت تقدیر و تشکر کردند.
تقدیر اعضای شورای شهر شیراز از نیروی انتظامی
به گزارش حافظ خبر، در این برنامه طاهری رئیس شورای شهر شیراز ، ضمن تقدیر و تشکر از از نیروهای فراجا ،از جمعی از ایشان و تعدادی از بسیجیان حاضر در میادین شهر نیز با اهدای گل تقدیر کردند . 
رئيس شورای شهر شیراز ضمن  تشکر از همه ماموران حافظ امنیت، آنان را نه تنها مدافعان امنیت شهر و دیار دانستند ،بلکه حافظان اموال عمومی و شهری دانستند که متاسفانه عده ای به اسم اعتراض و اما به شکل اغتشاش در پی تخریب آنها هستند.
ایشان فضای آرام شهر شیراز را نتیجه فرهنگ والای شهروندان شیرازی و نمونه بارز جدیت در انجام ماموریت مجاهدان فراجا دانست که همراه با اقتدار و سعه صدر کارکنان که تمثیل زیبایی از پلیس خدوم و مردم دار است.
در پایان این برنامه که تا پاسی از شب صورت گرفت، اعضای شورای شهر شیراز ابراز امیدواری نمودند که سریعتر شاهد اتمام معدود تحریک های غیرقانونی و بازگشت آرامش کامل به همه نقاط ایران اسلامی بوده واز توان نیروی انتظامی در راستای پیشگیری از دیگر جرایم و مقابله با برهم زنندگان واقعی امنیت ، استفاده شود.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۶۳۷۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما