۰
plusresetminus
معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس:

همکاری خوب سازمان آبفای استان برای فرصت به سرمایه گذار اردوگاه گردشگری میمند_فیروز آباد جهت پرداخت بدهی

تاریخ انتشارشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۳۷
به سرمایه گذار اردوگاه گردشگری میمند فیروز آباد فرصت داده شد تا بدهی خود را به سازمان آبفا بپردازد.
همکاری خوب سازمان آبفای استان برای فرصت به سرمایه گذار اردوگاه گردشگری میمند_فیروز آباد جهت پرداخت بدهی
به گزارش حافظ خبر، محمد فرخ زاده در این جلسه با بیان اینکه باید با حمایت از پروژه های دچار مشکل و راه اندازی آنها خدمات مناسبی برای گردشگران در تمام استان ایجاد گردد، افزود حمایت های ویژه از سرمایه گذاران حوزه گردشگری و ایجاد فضاهای مناسب در این حوزه در شهرستان های دارای ظرفیت در دستور کار این معاونت قرار دارد.

وی با تاکید بر این رویکرد به تاریخ سر رسید بدهی عقب افتاده سرمایه گذار این واحد گردشگری اشاره و تصریح کرد با طرح موضوع بدهی برای پرداخت سهم تاسیسات تامین آب در پنجره واحد معاونت گردشگری استانداری فارس فرصت مجددی از سوی سازمان آبفا با کسر جرایم تاخیر تا پایان آبان ماه به ایشان داده شد تا نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام کند و‌ به مجتمع جان دوباره ای بخشیده شود.

گفتنی است برخورداری از کهن ترین سازه ها و آثار دوران ساسانی فیروزآباد را به مقصدی دیدنی برای علاقه مندان به تاریخ و گردشگران تبدیل کرده است. وجود دو رشته کوه در شمال غربی و جنوب شرقی شهر، آب و هوای مطبوع و معتدلی به آن بخشیده است.

جاذبه های طبیعی شهر نیز از کوه های مرتفع گرفته تا چشمه سارهای فراوان، رودخانه، پوشش جنگلی دلپذیر، زیستگاه گونه های نادر از پرندگان مهاجر و حیوانات وحشی و باغ های پربار در این شهر برای گردشگران می تواند بسیار جذاب باشد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۶۴۰۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما