۰
plusresetminus
دانشگاه علوم پزشکی شیراز :

بستری ۵۳ نفر بر اثر کرونا در بیمارستان های فارس

تاریخ انتشارسه شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۳۴
طی شبانه روز گذشته و به استناد آخرین آمارها، ۵۳ نفر به دلیل ابتلا یا داشتن علائم مشکوک کرونا در بیمارستان‌های فارس بستری شدند.
بستری ۵۳ نفر بر اثر کرونا در بیمارستان های فارس
به گزارش حافظ خبر، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز ، طبق آخرین آمار اعلامی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، آمار افرادیکه به دلیل ابتلا به کرونا یا داشتن علائم مشکوک این بیماری، در بیمارستان‌های فارس بستری هستند، تا صبح سه‌شنبه ۳ آبان ۲۸۳ نفر بوده است.
براساس همین آمار از بین کل افراد بستری در بخش‌های کرونای بیمارستان‌های فارس، ۲۶ بیمار به واسطه شرایط وخیم جسمی، در بخش‌های ICU، تحت مراقبت‌های ویژه درمانی قرار دارند.
این آمار حاکیست که از ابتدای شیوع کروناویروس در فارس تاصبح سه شنبه سوم آبان، تعداد ۶۶۱ هزار و ۳۳۵ بیمار مثبت با انجام ۲ میلیون و ۲۴۸ هزار و ۲۷۷ تست، شناسایی شده‌اند.
طی این مدت، خوشبختانه ۶۵۲ هزار و ۷۰۲ هم استانی مبتلا به کووید۱۹ بهبود یافته که از بیمارستان ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.
گزارش آماری علوم پزشکی شیراز نشان می‌دهد که شمار قربانیان بیماری کرونا در استان فارس تاکنون ۸۱۶۳ نفر است و طی ۲۴ ساعت گذشته مورد جدید فوت گزارش نشده است.
آمار واکسیناسیون علیه کروناویروس هم حاکی از تزریق ۸ میلیون ۲۸۲ هزار و ۶۲۰ دُز انواع واکسن به جمعیت هدف در شهرستان‌های تحت پوشش علوم پزشکی شیراز است.
از مجموع واکسن تزریق شده تا صبح سوم آبان، سه میلیون و ۴۳۴ هزار و ۴۰۲ دُز نوبت اول، سه میلیون و ۱۴۱ هزار و ۲۸۸ دُز نوبت دوم، یک میلیون و ۵۷۵ هزار و هفده دُز نوبت سوم و ۱۳۱ هزار و ۹۱۳ دُز یادآور واکسن بوده است.
به گزارش ایسنا، همه شهرستان‌های استان فارس، جز جهرم، فسا و لارستان، جزو نقاط تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شیراز محسوب می‌شود.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۶۴۲۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما