۰
plusresetminus
شهرداری شیراز :

تاکید بر فعالیت شبانه‌روزی در پروژه‌ها

تاریخ انتشارشنبه ۷ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۱۳
مدیریت شهری شیراز از برخی پروژه‌های عمرانی و در حال ساخت جنوب و شرق نظیر تقاطع غیرهمسطح نواب صفوی، بزرگراه سرلشکر شهید استوار، پل شهدای حجت‌آباد و پردیس سینمایی جوان بازدید کرد.
تاکید بر فعالیت شبانه‌روزی در پروژه‌ها
به گزارش حافظ خبر، محمدحسن اسدی شهردار شیراز به همراه علی‌اکبر سلطانی و مسعود زارعی رؤسای کمیسیون‌های "حمل‌ونقل، ترافیک و عمران" و "سلامت، محیط زیست و خدمات شهری"  و سیده مریم حسینی و مصطفی رحیمی کیانی اعضا شورای اسلامی شهر شیراز و شماری از معاونین، شهرداران مناطق ذیربط از پروژه‌های عمرانی و در حال ساخت جنوب و  شرق نظیر  تقاطع غیرهمسطح نواب صفوی، بزرگراه سرلشکر شهید استوار، پل شهدای حجت‌آباد و پردیس سینمایی جوان در مناطق جنوبی شهر شیراز بازدید کردند.

شهردار شیراز در این بازدید اظهار کرد: پروژه نواب صفوی در کمربندی جنوبی شیراز مورد بازدید قرار گرفته که وضعیت نسبتا خوبی دارد و قرار بر این شد که فعالیت در این پروژه شبانه‌روزی شده و کمتر از یک ماه دیگر در زمان شب از این پروژه بازدید خواهیم کرد و در آن زمان تصمیمات لازم را خواهیم گرفت.
 
به گفته اسدی؛ پروژه پردیس سینمایی جوان که در بوستان جوان قرار گرفته، طی چند ماه آتی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت تا تقدیم مردم شیراز خصوصا این منطقه کم‌برخوردار شود.

علی‌اکبر سلطانی رئيس کمیسیون حمل‌ونقل، ترافیک و عمران شورای اسلامی شهر شیراز نیز تصریح کرد: در سال دوم شورای ششم مقرر شده است تا بازدیدهای مختلف و میدانی از پروژه‌های عمرانی انجام شود تا هم موانع موجود برطرف و هم‌ مسائل اجرایی از نزدیک دیده و تصمیمات میدانی در صحنه گرفته شود.

او با تقدیر از همراهی شهردار در این بازدیدها که به صورت دو هفته یکبار انجام می‌شود، بیان کرد: پروژه‌های شاخص در گام نخست و پروژه‌های مناطق در گام بعد مورد بازدید قرار خواهند گرفت.

این عضو شورای اسلامی شهر شیراز خاطرنشان کرد: در این پروژه‌ها مسائل مختلف فنی، برنامه‌ریزی، مالی و زمان‌بندی با مدیران مربوطه به صورت تفکیکی در همان پروژه بررسی و تصمیمات لازم در محل گرفته می‌شود.

سلطانی ابراز امیدواری کرد: با این تصمیمات میدانی در سال جاری و آتی نتایج خوبی را از نظر عمرانی در سطح شهر شیراز داشته باشیم.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۶۴۳۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما