۰
plusresetminus
فرمانده سپاه فجر :

رژیم آمریکا هیچ مشروعیتی ندارد

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۲۲
فرمانده سپاه فجر استان فارس رژیم آمریکا را خالص‌ترین حکومت صهیونیستی جهان دانست و تاکید کرد که این رژیم هیچ مشروعیتی ندارد.
رژیم آمریکا هیچ مشروعیتی ندارد
به گزارش حافظ خبر، سردار یدالله بوعلی در نشست روسا و مدیران ادارات آموزش و پرورش سراسر استان فارس، با تبریک موفقیت‌ها و دستاوردهای علمی و نظامی اخیر نظام جمهوری اسلامی، گفت: امروزه دشمن شناسی اولین موردی است که باید به آن پرداخته شود بنابر این اگر دشمن را به خوبی نشناسیم نمی‌توانیم به درستی با آن مقابله کنبم.
بوعلی با تشریح تاریخ کشور آمریکا افزود: خالص‌ترین حکومت صهیونیستی رژیم آمریکاست و هیچ مشروعیتی ندارد.
بوعلی ادامه داد: اسرائیل درحالی جهان را به بی دینی دعوت می‌کند که خود با این عملش به آموزه‌های دینی خود عمل می‌کند.
فرمانده سپاه فجر فارس گفت: آنچه امروز رخ می‌دهد محصول و خروجی تفکرات و برنامه ریزی‌های صهیونیسم‌ها در دهه‌های اخیر است.
او خاطرنشان کرد: ناامنی برای همه قشر جامعه بد و نامطلوب است لذا اگر اتفاقی بیفتد همه جامعه متضرر می‌شوند.
سردار بوعلی گفت: در اغتشاشات اخیر، نیروهای انتظامی و بسیج پنج برابر اغتشاشگران دچار آسیب شدند و این نشان از مظلومیت پلیس و نیروهای امنیتی است.
او با قدردانی از تلاش‌های آموزش و پرورش، اذعان کرد:ماموریت اصلی آموزش و پرورش تعلیم و تربیت است لذا سپاه از هر گونه کمک به آموزش و پرورش دریغ نمی‌کند.
فرمانده سپاه فجر فارس گفت: اگر آموزش و پرورش موفق شود سایر نهادها و دستگاه‌ها نیز موفق می‌شوند؛ لذا همه دستگاه‌ها باید به نظام تعلیم و تربیت کمک کنند.
سردار بوعلی تاکید کرد: تبیین به سخنرانی نیست بلکه به برنامه‌ای است که جذابیت لازم را برای مخاطب داشته باشد.
او گفت: همه نهادها باید فضاهای تفریحی خود را در اختیار دانش آموزان داشته باشند و برگزاری برنامه‌های اردویی واقعا برای دانش آموزان ضروری است.
فرمانده سپاه فجر فارس، تاکید کرد: اگر دیگر نهادها دلشان برای کشور می‌سوزد اولویت اول خود را مساعدت با آموزش و پرورش قرار دهند، چرا که آموزش و پرورش از موثرترین ارگان‌هاست.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۶۴۸۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما