۰
plusresetminus
هیات ورزش های همگانی فارس:

برگزاری نشست فصلی روسای هیات شهرستان ها  و کمیته های متناظر هیات ورزش های همگانی فارس

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۵۹
نشست فصلی روسای هیات شهرستان ها  و کمیته های متناظر هیات ورزش های همگانی فارس برگزار شد.
برگزاری نشست فصلی روسای هیات شهرستان ها  و کمیته های متناظر هیات ورزش های همگانی فارس
به گزارش حافظ خبر، نشست فصلی  هیات ورزش های همگانی استان فارس با حضوراعضاء هیئت رئیسه، روسای هیات ورزش های همگانی شهرستان ها و مسولین کمیته های استانی در سالن همایش اداره کل آموزش فنی و حرفه ای با حضور امینیازاده معاون توسعه امور ورزش ، شکوهی معاون فرهنگی و امور جوانان و خواست خدایی رئیس گروه توسعه ورزش همگانی  اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.
 نشست فصلی روسای شهرستانی و کمیته های متناظر هیات ورزش های همگانی استان فارس به ریاست محمدرضا نجیمی گشتاسب برگزار شد. 

این نشست با هدف هماهنگی و ارائه برنامه  هیات های شهرستانی و کمیته های استانی در برگزاری برنامه های جمعی و توسعه ورزش همگانی برگزار شد .

نجیمی گشتاسب سرپرست هیات ورزش های همگانی استان فارس در این نشست ضمن تقدیر از تلاش روسای شهرستانی و  کمیته های متناظر هیات گفت : نقش مهم ورزش همگانی بر هیچ کس پوشیده نیست همچنین  رسالت ورزش همگانی توسعه ورزش ارزان و دسترس آسان به آحاد جامعه است .
نجیمی در ادامه با تشریح وظایف روسای شهرستانی و کمیته های متناظر بر استفاده از ظرفیت دستگاه های اجرایی خاصه شهرداری ها، نیروی انتظامی و آموزش و پرورش تاکید و بنای توسعه ورزش همگانی حضورآحاد مردم  ، شور و نشاط اجتماعی در ورزش همگانی است.
در ادامه این نشست امینازاده معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش جوانان فارس ضمن تشریح اهمیت ورزش همگانی بر تعامل هر چه بیشتر هیات ورزش های همگانی استان فارس و اداره کل تاکید و این فرایند را بهبود وضعیت ورزش همگانی استان دانست.

شکوهی در ادامه این نشست با تقدیر از مجموعه ورزش همگانی در بخش فرهنگی و همگانی در سنوات گذشته گفت یکی از اضلاع اصلی ورزش حرفه ای ، توسعه ورزش همگانی  است و با تاکید بر توسعه ورزش محلات توسعه ورزش همگانی در محلات و بخش های مختلف را خواستار شد.
 
خواست خدایی  مدیر گروه همگانی اداره کل ورزش و جوانان فارس در این نشست با تاکید بر نگاه ویژه به ورزش همگانی و  ورود ایده های جدید به ورزش همگانی را گام بلندی برای رونق و ترویج ورزش همگانی دانست و  به بیان داشت با دستور استاندار فارس مقرر شده دستگاه های اجرایی استان حمایت های مالی جهت حمایت ورزش همگانی اعمال نمایند  هر هفته برنانه های پیاده روی خانوادگی در شیراز و  در شهرستان ها را را داشته باشیم .
 سرهنگ حکم آبادی رئیس اداره تربیت بدنی و آمادگی جسمانی فرماندهی انتظامی استان فارس  با اعلام اینکه این  فرماندهی  آمادگی تعامل دوجانبه را دارد گفت در حد توان از توسعه ورزش همگانی  حمایت و در رویداد های این حوزه مشارکت خواهیم نمود  و در خاتمه به بعضی از سئوالات حاضرین پاسخ داده شد.
کد مطلب : ۲۶۵۰۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما