۰
plusresetminus
معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس:

فارس رتبه اول جذب گردشگر ورزشی خارجی جهت بازی های جام جهانی قطر 

تاریخ انتشارجمعه ۲۷ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۴۹
۱۶۰۰ نفر گردشگر ورزشی و توریست خارجی از استان فارس جهت تماشای مسابقات جام جهانی۲۰۲۲ قطر عازم دوحه می شوند.
فارس رتبه اول جذب گردشگر ورزشی خارجی جهت بازی های جام جهانی قطر 
به گزارش حافظ خبر، معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس با بیان اینکه فرودگاه های بین المللی استان فارس تنها فرودگاههای کشور هستند که به همراه فرودگاه تهران کار انتقال و جابجایی مسافران و بازدید کنندگان از جام جهانی قطر را انجام میدهد افزود سه فرودگاه بین المللی شیراز، لامرد و لار با پروازهای مستقیم به مقصد دوحه قطر، مسافرین و تماشاگران جام جهانی ۲۰۲۲ را به این کشور منتقل می کنند.
فرخ زاده اضافه کرد فرودگاه لامرد با ۲۰ پرواز فرودگاه شیراز با ۴ پرواز و فرودگاه لار با دو پرواز تماشاگران جام جهانی را به قطر منتقل می کنند.

معاون استاندار فارس گفت: از اسفند سال گذشته به دستور جناب آقای دکتر ایمانیه استاندار محترم فارس کمیته استفاده از فرصت های جام جهانی قطر تشکیل گردید تا بتوان از این ظرفیت جهت رونق اقتصادی و گردشگری استان استفاده کرد که با برنامه ریزی های صورت گرفته فارس توانسته است رتبه اول جذب گردشگر ورزشی خارجی جهت بازی های جام جهانی قطر را به دست آورد.

وی با اشاره به افزایش مراودات فارس در سطح بین‌المللی در سال جاری افزود: استان فارس همواره آمادگی کامل برای میزبانی میهمانان خارجی را دارد، اکنون باید دید بخش های اجرایی چه بهره برداری از این ظرفیت های ایجاد شده در ایام جام جهانی در حوزه جذب گردشگر می‌کنند.

محمد فرخ زاده با بیان اینکه استان فارس جزء اولین استانهای کشور بود که میز ایران و قطر را راه اندازی کرد افزود: تاکنون جلسات متعددی با سفرای ایران در قطر و قطر در ایران و کاردار برگزار و با تلاش سازمان توسعه تجارت کشور و مجموعه اقتصادی فارس و نماینده میز ایران و قطر، تاکنون تجارت ایران با قطر ۶۰ درصد افزایش یافته است.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۶۵۱۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما