۰
plusresetminus
رئیس سازمان بسیج سازندگی فارس: 

تفکر بسیجی و جهادی الگوی بسیار مناسبی برای حل مسائل کشور

تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۴۱
رئیس سازمان بسیج سازندگی فارس گفت: جهادگران جوان اثبات کرده‌اند که تفکر بسیجی و جهادی الگوی بسیار مناسبی برای حل مسائل کشور است.
تفکر بسیجی و جهادی الگوی بسیار مناسبی برای حل مسائل کشور
به گزارش حافظ خبر، اسماعیل قزل سفلی دوشنبه ۳۰ آبان در افتتاحیه دومین رزمایش جهادگران فاطمی شهرستان فیروز آباد بیان کرد: امروز دشمن در قالب یک جنگ ترکیبی هوشمند تلاش می‌کند در بستر رسانه به ستون انقلاب یعنی ولایت فقیه؛ به چتر انقلاب یعنی اهل بیت و به متن انقلاب یعنی مردم توامان هجوم آورده‌اند.
او ادامه داد: این روزها در کشور ایران اسلامی میبینیم فریب خوردگان رسانه ای به گونه ای از نظر ذهنی و قلبی تسخیر شده اند که آیه‌های مسلم حق را نیز نمی‌بینند.
رئیس سازمان بسیج سازندگی فارس افزود: تلاش امروز دشمن بر این است تا فاصله بین مردم و نظام ایجاد کنند در این ۶۰ روز گذشته از همه ظرفیت های خود استفاده کردند؛ همانگونه که در جنگ تحمیلی ۶۰ کشور به صدام حسین کمک می کردند امروز هم بوق‌های تبلیغاتی همان‌ها وارد شده اند تا شاید بتوانند ضربه‌ای بزنند.
قزل سفلی با اشاره توانمندی‌های کشور، گفت: همانگونه که محققان و تئوریسین‌های آنها اعتراف می‌کنند هرگز نمی‌توانند به این آرزوی پوشالی خود برسند آنها می‌دانند که انقلاب اسلامی الگویی به دنیا عرضه کرده است که نه تنها بدون آمریکا بلکه در تقابل با آمریکا نیز می‌شود پیشرفت کرد و آنها از همین پیشرفت و قدرت علم و ایمان جوانان کشور می‌ترسند.
او اضافه کرد: دشمن تمام تلاش خود را می‌کند تا جوانان ما را از ایمان، علم، خانواده، مدرسه و دانشگاه جدا کند و آنها را به امورات کاذب سوق دهد، اما بدانید همانگونه که رهبری فرمودند بساط این نقشه‌های شوم دشمن به زودی جمع خواهد شد، چرا که ملت ایران وارثان خون شهداء در دفاع مقدس و رخ دادهای مختلف تاریخی هستند همان شهدایی که باعث سربلندی و افتخار کشور شدند تا قله‌های مختلفی را در سطح جهان فتح شود.
رئیس سازمان بسیج سازندگی فارس گفت: امروز وظیفه جوانان بسیجی و جهادگر بر این است قدرت ایمان، اراده، بصیرت، آگاهی، علم و خودسازی خود را تقویت کنند و قدم‌های بزرگتری برای تعالی کشور عزیزمان بردارند. البته امروز به همت تلاش‌های جهادی همین جوانان شاهد افتخار آفرینی و خدمت رسانی در جای جای این کشور اسلامی هستیم.
قزل سفلی با بیان اینکه آنها اثبات کرده‌اند که تفکر بسیجی و جهادی الگوی بسیار مناسبی برای حل مسائل کشور است، افزود: خوشحالیم جهادگران با داشتن همین تفکر در مقابل دشمن مستحکم و مقاوم ایستاده‌اند و در مقابل ولی نعمتان انقلاب اسلامی نیز خدوم، رئوف و متواضع و به دنبال خدمت رسانی هستند.
جانشین قرارگاه محرومیت زدایی سپاه فجر اظهار کرد: با اتکا به همین قدرت بدانید که شاید شرایط امروز خطیر باشد اما به هیچ عنوان نمی‌تواند تهدید بزرگی به حساب بیاید تمام بادها به سمت پرچم مقدس جمهوری اسلامی درحال وزیدن است. اگر آمریکا و رژیم صهیونیستی در خارج از کشور در مقابل جمهوری اسلامی بودند و دشمن قسم خورده ما هستند بدانید در درون کشور نیز دشمنانی داریم.
او خاطرنشان کرد: در کنار تمام نقشه‌های شومی که دارند یکی از مهمترین اقدامات این دشمنان بر این است که نقاط مختلف کشور در محرومیت باقی بمانند و اجازه توسعه تمام مناطق را ندهند. امروز تنگه احد شما جوانان جهادگر مبارزه با محرومیت و فقر است.
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان فارس گفت: دشمن تلاش می‌کند با مسئله سازی ذهن ما را از مسائل مهم کشور و توسعه و پیشرفت جامعه و استحکام بر آرمان‌های انقلابی و دینی دور کند؛ لذا همه به ویژه بسیجیان باید بدانیم که غلبه بر حربه‌های دشمن و نبرد با آنان با همت بسیجی و روحیه جهادی، وظیفه ما است.
قزل سفلی با تاکید بر لزوم اردوهای جهادی افزود: مطالبه گری، اقدامات انقلابی، تلاش شبانه روزی، هم افزایی تمامی دستگاه، وحدت، کار علمی و دانش بنیان و ... راهکار مناسب برای موفقیت در این عرصه است و باید در میدان ماند و با فقر و محرومیت مبارزه کرد و تلاش نمود نسل جدید را بر اساس ساختارهای واقعی تربیت کرد و اجازه نداد فریب خورده رسانه‌های پوشالی شوند تا با همراهی همین نسل جدید سنگرهای مستحکمی بسازیم و توسعه و پیشرفت کشور در تمام عرصه تحقق یابد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۶۵۳۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما