۰
plusresetminus
شهرداری شیراز :

بسیج، یادگار ماندگار امام راحل عظیم الشان و نیروی مردمی است

تاریخ انتشارجمعه ۴ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۵۴
بسیج، یادگار ماندگار امام راحل عظیم الشان و نیروی مردمی مورد عنایت مقام معظم رهبری "مدظله العالی" است.
بسیج، یادگار ماندگار امام راحل عظیم الشان و نیروی مردمی است
آ جاویدی:


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز دکتر محمد حسن اسدی شهردار این کلانشهر به مناسبت فرا رسیدن پنجم آذرماه روز بسیج مستضعفان پیامی صادرکرد.

متن پیام وی به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
بسیج مظهر اقتدار ملیست. (مقام معظم رهبری)

بسیج، یادگار ماندگار امام راحل عظیم الشان و نیروی مردمی مورد عنایت مقام معظم رهبری "مدظله العالی" است.

این نهاد انقلابی برآمده از خواست قلبی اقشار گوناگون امت اسلامی در طول دوران پرثمر فعالیت خویش از زمان تاسیس تاکنون به ویژه در دوران تابناک دفاع مقدس و بعد از آن منشاء خیر و خدمت بوده است.

از پاسداری ارزشهای متعالی انقلاب اسلامی تا مقابله با گروهک ها و ضد انقلاب، از محرومیت زدایی تا مقابله با بلایای طبیعی و بیماری ها، به ویژه ویروس منحوس کرونا و حضور در فعالیتهای گسترده فرهنگی، مذهبی،محرومیت زدایی، علمی، ورزشی و... از جمله اقدامات سودمند بسیج در این سال ها بوده است.

اما امروز که دشمن با تمام توان خود به هجمه و حمله علیه منافع ملت و کشور عزیزمان پرداخته است، بسیجیان ولایتمدار و با بصیرت با اتکاء به ذات لایزال الهی و تحت فرمان فرماندهی معظم کل قوا، جان پاکشان را در کف اخلاص نهاده و به میدان آمده اند تا با هرگونه عوامل مخل امنیت و آرامش مردم به مقابله برخاسته و بر پیمان خود با امام (ره)، رهبر انقلاب، شهدا و مردم برای دفاع از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثابت قدم مانده اند.

اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به عموم بسیجیان عزیز کشورمان و با تبریک به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی که خود از اول بسیجیان است، یاد و خاطره تمامی شهدای بسیجی را گرامی داشته، ان شاالله در سایه عنایات امام عصر (عج) و تدابیر هوشمندانه مقام عظمای ولایت، شاهد فراگیری بیش از پیش تفکر بسیجی در سراسر میهن عزیز و اسلامی ایران باشیم.

محمد حسن اسدی 
شهردار شیراز
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۶۵۵۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما