۰
plusresetminus
نمایشگاه های بین المللی فارس:

آغاز همکاری شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس و اداره پست استان

تاریخ انتشارشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۲
مدیر کل پست استان فارس با حضور در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس با مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس دیدار کرد.
آغاز همکاری شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس و اداره پست استان
به گزارش حافظ خبر،  فرهادی در این دیدار  گفت: شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس به طور میانگین هر دو هفته یکبار نمایشگاهی تخصصی برگزار می کند، این فرصتی مناسب است تا اداره کل پست استان فارس در تعامل با شرکت نمایشگاه های بین المللی استان، با برنامه‌ریزی و انعقاد قرارداد نسبت به ارائه خدمات شایسته و جابجایی محصولات و کالاهای تولیدکنندگان و غرفه داران حاضر در نمایشگاه  از نقاط مختلف کشور به صورت رفت و برگشت اقدام کند.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس افزود:  آمادگی داریم تفاهم نامه ای با اداره کل پست استان منعقد کنیم و با تعامل و هم افزایی شرایط ارائه تسهیلات و خدمات لازم پستی و حمل محموله های سبک و سنگین مورد نیاز مشارکت کنندگان صنعت نمایشگاهی را فراهم کنیم.

فرهادی گفت:  طبق این تفاهم نامه اداره کل پست استان فارس می تواند با دایر کردن یک غرفه دائم  و استقرار نماینده دائم در  نمایشگاه ، ضمن بازاریابی و  جذب سفارش مستقیم از متقاضیان همراه با عرضه خدمات استاندارد  ، ضامن تامین رضایت مشتری ، یاریگر فعالان صنعت و اقتصاد کشور ، و هم چنین موجب افزایش رونق و درآمد صنعت پست باشند .

فرهادی در ادامه گفت: در فضای تفاهم و تعامل موجود منتظر بررسی و اعلام نتیجه کارشناسی همکاران اداره پست هستیم تا در خصوص تمهیدات اجرایی و عملی توافقات اقدام کنیم.
کد مطلب : ۲۶۶۰۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما