۰
plusresetminus
شهرداری منطقه یک:

پاییزی زیبا برای مردم منطقه یک شیراز

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۴۵
شهردار منطقه یک شیراز از اجرای عملیات گلکاری پاییزه با انواع نشاء گل فصلی در سطح منطقه یک خبر داد.
پاییزی زیبا برای مردم منطقه یک شیراز
به گزارش حافظ خبر، عبدالصالح رستم زاده شهردار منطقه یک شیراز  از اجرای عملیات گلکاری پاییزه با انواع نشاء گل فصلی با هدف زیباسازی و طراوت محیط شهری در محدوده منطقه یک خبر داد.
عبدالصالح رستم زاده شهردار منطقه یک شیرازگفت: در راستای زیبا سازی و طراوت بخشی به  محیط شهری بلوارهای قدوسی شرقی و غربی، استقلال، پاسداران، شهید چمران، شهید مطهری، نیایش، بعثت،شهید مصلی نژاد، ستار خان، ارم، جام جم ،آزادی، زند و دیگر پارک ها و میادین سطح منطقه با کاشت انواع گل های فصلی ازقبیل همیشه بهار ، میمون، قرنفل،کلم زینتی، آنمون، بنفشه و داودی به متراژ 18000 متر مربع آراسته شد.
شهردار منطقه یک شیراز توسعه فضای سبز شهری و کاشت گیاهان را در کاهش آلودگی هوا مؤثر دانست و گفت: کاشت بیش از 3200 اصله انواع درخت و درختچه‌ ، 2800 متر مربع گیاهان پوششی، واکاری بیش از 6650 متر مربع چمن و 700 متر مربع رز و کاشت 17600 گلدان کلم زینتی از دیگر اقدامات انجام شده در واحد فضای سبز شهرداری منطقه یک می باشد.
وی در پایان با اشاره به اجرای عملیات های حفظ و نگهداری از قبیل کودهی ،پاکنی و هرس درختان، واکاری و بهسازی فضای سبز افزود: با توجه به تاثیرگل و گیاهان در تلطیف روحیه و زیبایی سیمای شهری از شهروندان تقاضا کرد تا در حفظ و نگهداری از آنها کوشا باشند.
           
روابط عمومی شهرداری منطقه یک شیراز
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۶۶۲۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما