۰
plusresetminus
سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز

مهار شعله های آتش در فست فود

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۶
پنج ایستگاه آتش نشانی در اطفای حریق فست فود خیابان جهاد سازندگی تلاش کردند.
مهار شعله های آتش در فست فود
به گزارش حافظ خبر، آتش پاد محمد هادی قانع در بیان جزییات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۲۳:۵۹ دقیقه شب گذشته ۲۰ آذر ماه آتش سوزی در قسمت آشپزخانه فست فود واقع در خیابان جهاد سازندگی با توجه به حضور شهروندان در محل و آپارتمان چند طبقه در قسمت فوقانی فست فود، با عکس العمل نیروهای اطفا حریق و امداد نجات از پنج ایستگاه آتش نشانی بدون خسارت جانی و قبل از گسترش، کاملا کنترل و خاموش شد.

آتش پاد قانع افزود: کانون حریق این فست فود ۲۰۰ متری، فر آشپزخانه و  دستگاه تهویه هوا بود که بدلیل بی احتیاطی و بالا رفتن حرارت در مجاورت لوازم قابل اشتعال طعمه حریق شده و شعله های آتش از طریق هواکش تا طبقه چهارم این ساختمان در حال پیشروی بود.

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز با بیان اینکه آتش نشانان با حداقل خسارت و قبل سرایت آتش به واحد های مسکونی و بخش های دیگر این فست فود، شعله های آتش را مهار کردند، اعلام کرد: تیم های عملیاتی با تقسیم شدن به دو گروه ضمن تخلیه افراد از محل، بدون فوت وقت با قطع جریان گاز و برق، حریق را از قسمت هواکش و آشپزخانه کاملا اطفا نمودند.

آتش پاد قانع با ابراز خرسندی از اینکه بروز این حادثه با توجه به موقیعت محل، خسارت جانی در پی نداشت، خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان نسبت تخلیه کامل دود اقدام کردند و در ادامه اقدامات پیشگیرانه‌ را به انجام رساندند.

 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۶۶۶۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما