۰
plusresetminus
هیات ورزش های همگانی استان فارس:

اجرای نذر فاطمی در فارس

تاریخ انتشارشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۹
همزمان با آغاز ایام فاطمیه پویش اهدای خون با نام «نذر فاطمی» به همت کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس برگزار شد .
اجرای نذر فاطمی در فارس
به گزارش حافظ خبر، محمدرضا جعفری مسئول کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس با اشاره به نیاز همیشگی بیماران و افراد سانحه دیده به خون، از خانواده بزرگ هیات ورزش های همگانی و هم استانی های عزیز که شرایط اهدای خون  دعوت شد تا به این پویش نذر ورزشی بپیوندند که شاهد استقبال خوب ورزشکاران و  هم استانی های عزیز بودیم.

وی بیان کرد: در راستای مسئولیت اجتماعی و انسانی همچنین با توجه به وضعیت بانک خون استان در کنار سازمان انتقال خون با دعوت از ورزشکاران و خانواده های این عزیزان پویش نذر خون با نام نذر فاطمی راه اندازی شد تا با دعوت از ورزشکاران و هم استانی ها نقش کوچکی در تامین خون بیماران نیازمند داشته باشیم.

جعفری افزود : این پویش در دهه اول فاطمیه که از ۱۴ تا ۲۴ آذرماه در استان برگزار شد ، شاهد استقبال خوب ورزشکاران و هم استانی های عزیز بودیم .

وی افزود: با عنایت به پیش رو بودن ایام دوم دهه فاطمیه که از ۴ تا ۱۳ دی ماه سال جاری است ، مرحله دوم نذر فاطمی با محوریت دعوت از کارکنان دولت و خانواده های این عزیزان در دستور کار خواهد بود و انشاءالله در زمان خود اطلاع رسانی خواهد شد .

مسئول کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس گفت : اجرای طرح نذر ورزشی ، پویش مهر همگانی ، پویش لباس گرم از طرح هایی هستند که در سه ماه سوم سال با مشارکت خیرین انجام خواهد شد و گروه های هدف این طرح ها مشخص گردیده است و از شب یلدا تا اول فروردین ماه برنامه ریزی و انجام خواهد .

جعفری در پایان ضمن تقدیر از موسسات و خیرین گرانقدری که در کنار مجموعه هیات ورزش های همگانی و کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس قرار داشتند از دیگر هم استانی های دعوت کرد تا جهت مشارکت در این طرح ها با شماره تماس ۰۹۳۳۹۱۱۰۶۲۸ ارتباط گرفته و در طرح های کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس مشارکت نمایند.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۶۶۸۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما