۰
plusresetminus
سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز

تصادفی با هشت مصدوم

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۵۰
برخورد شدید یک دستگاه خودرو سواری با خودروهای پارک شده و دو عابر پیاده در بزرگراه شهید سردار سلیمانی ۸ مصدوم و خسارت مالی بر جای گذاشت.
تصادفی با هشت مصدوم
به گزارش حافظ خبر، رخداد این حادثه ساعت ۲۳ شب گذشته ۳۰ آذر ماه از سوی رانندگان خودروهای عبوری به سامانه 125 اطلاع رسانی شد که بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های یک و ۲۰ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز، خود را محل حادثه رساندند.

به گفته آتشنشانان اعزامی: یک دستگاه خودرو سواری پژو ۲۰۷ حین حرکت در مسیر به علت بی احتیاطی ناگهان از مسیر اصلی خارج شده و با دو دستگاه خودرو سواری پارک شده پژو ۴۰۵،  مگان و پس از آن دو عابر پیاده  در حاشیه جاده به شدت برخورد کرده بود.

به دنبال این حادثه چهار سرنشین مرد خودروی پژو ۴۰۵ پارک شده در خودرو گرفتار، دو مرد عابر پیاده مصدوم و دو سرنشین آقا و خانم پژو ۲۰۷ دچار جراحت شده بودند.

آتش نشانان  بی درنگ به چند گروه تقسیم و ضمن قطع جریان برق خودروها و برقراری ایمنی در محل حادثه، عملیات امدادرسانی به مصدومان را آغاز  کردند.

تیم امداد و نجات پس از رها سازی ۴ سرنشین گرفتار در خودروی پژو ۴۰۵ هر ۸ مصدوم حادثه شامل: دو عابر پیاده، دو سرنشین خودروی ۲۰۷ و چهار سرنشین خودروی ۴۰۵ را به عوامل اورژانس  تحویل دادند.

 نیروهای آتش نشانی پس از ایمن سازی كامل محل حادثه و پاكسازی سطح جاده از آثار به جای مانده از تصادف، خودروها را تحویل عوامل راهور دادند.

 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۶۷۲۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما