۰
plusresetminus
پیام شهردار شیراز به‌مناسبت سالروز حماسه ملی نهم دی‌ماه

روز بصیرت و میثاق امت

تاریخ انتشارپنجشنبه ۸ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۱
شهردار شیراز در پیامی سالروز حماسه نهم دی ماه روز "بصیرت و میثاق امت با ولایت" را گرامی داشت.
روز بصیرت و میثاق امت
به گزارش حافظ خبر،  پیام شهردار کلانشهر شیراز  بدین شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم 
ملت شریف و انقلابی ایران با خلق حماسه ماندگار خود در روز نهم دی ماه ۱۳۸۸ در جهت مقابله با فتنه گران و افشای چهره پلید اربابان زر و زور و تزویر با اجرای راهپیمایی‌های باشکوه خود در جهت تقویت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به خیابان‌ها آمدند و برگ زرین دیگری را به کتاب قطور انقلاب اسلامی افزودند؛ اما مردم مومن و ولایی شیراز با پیشگامی خود در اقدامی هوشمندانه و خودجوش در روز هشتم دیماه ۸۸ یعنی یک روز زودتر از تمام کشور به میدان آمدند تا عمق بصیرت و میثاق جاودانه خویش با ولایت فقیه را به منصه ظهور و اثبات برسانند.

نهم دی ماه در تقویم تاریخ انقلاب ما روز تجلی عزت و اقتدار ملی و هنگامه شکوه و بصیرت مردمی‌ست که وقتی پای انقلاب و حفظ ارزش‌ها به میان می‌آید از همه چیزشان می‌گذرند تا محاسبات دشمنان را به هم بریزند و آنان را از فکر نفوذ یا تجاوز به وطن عزیزمان مأیوس کنند.

اینجانب با گرامیداشت این روز بزرگ و به یاد ماندنی که روز پیمان و میثاق حقیقی مردم با ولایت است، از عموم شهروندان عزیز شیراز، سومین حرم اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام دعوت می‌کنم تا در آیین وحدت بخش و دشمن شکن نهم دیماه که پیش از اقامه نمازجمعه این شهر از ساعت 10صبح در محل بست شهید آیت‌الله  شهید دستغیب(ره) برگزار می‌شود، حضوری پرشور و حماسی داشته باشند.

امیدوارم با تأسی گرفتن از خون پاک شهیدان، همصدا و یکدل با سایر مردم ایران اسلامی و در آستانه سالروز شهادت سردار دل‌ها "سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی" که شهید بزرگ دی ماه است، اقتدار و عزت روز افزون خود را با حضور پرشور و حماسی در مراسم یوم الله نهم دی به مستکبران و فتنه گران عالم بویژه به اغتشاشگران و فریب خوردگان شرق و غرب عالم به نمایش بگذاریم. ان‌شالله 

محمدحسن اسدی 
شهردار شیراز
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۶۷۵۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما