۰
plusresetminus
شهردار منطقه یک شیراز :

تلاش برای زیبا سازی فضای شهری

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۳۴
با اجرای طرح های پیاده رو سازی چهره جدیدی در حوزه باز آفرینی و ایجاد فضاهای شهری در سطح منطقه یک  به نمایش گذاشته می شود.
تلاش برای زیبا سازی فضای شهری
به گزارش حافظ خبر، عبدالصالح رستم زاده شهردار منطقه یک شیراز با اعلام این مطلب گفت: با توجه به اینکه بخشی از جمعیت شهری را افراد توانخواه، کودکان و سالمندان تشکیل می دهند می بایست معابر و فضاهای شهری جهت استفاده آن ها مناسب سازی شود و با توجه به سیاست های شورا و شهرداری در این خصوص بزودی شاهد اجرای طرح های جدید باز آفرینی و ایجاد فضاهای جدید شهری با هدف ساماندهی و مناسب سازی معابر در اولویت کاری منطقه قرار می گیرد.

رستم زاده گفت: پس از بررسی های کارشناسی، مطالعات میدانی و ظرفیت سنجی نقاطی برای اجرای پروژه های فضای شهری در نظر گرفته شده که مراحل طراحی، تصویب طرح و اجرای پروژه از جمله خیابان های سمیه ، مشکین فام، فردوسی، ولی عصر قصرالدشت، میدان امام حسین(ع) و فاز دو خیابان رادفر و سبز راه چمران توسط منطقه در حال انجام است.
شهردار منطقه یک با بیان اینکه امروزه موضوع توسعه پایدار شهرها و توجه به پیاده راه ها به عنوان یک موضوع مهم در مدیریت شهري بسیار حائز اهمیت است، افزود: این پروژه ها در راستای تامین آسایش روحی و جسمی عابرین پیاده ، ایمن سازی وساماندهی معابر، بهبود کیفیت زندگی شهري، افزایش نشاط اجتماعی و پویایی شهری در سطح منطقه اجرا خواهد شد.

وی در ادامه اجرای عملیات زیر سازی ،جدول گذاری و روکش آسفالت در سطح معابر منطقه یک شیراز را جزء مهمترین برنامه های این شهرداری عنوان کرد و گفت: معابر ،بولوارها و خیابان ها از مهمترین فضاهای شهری می باشند که مورد استفاده روزمره شهروندان قرار می گیرد و به همین دلیل توجه به مناسب سازی و سطح کیفیت آسفالت در معابر و محلات یکی از موارد حائز اهمیت برای مدیریت شهری می باشد.

رستم زاده افزایش کیفی سطح آسفالت و بهسازی معابر را یکی از اهداف مهم شهرداری منطقه یک دانست و با اشاره به اجرای عملیات زیر سازی ، لبه گذاری و روکش آسفالت در کوچه 4 خیابان حکیمی تصریح کرد: پس از بازدیدهای کارشناسی و اولویت بندی مقرر گردید در فاز نخست برخی از کوچه ها واقع در خیابان های  ولی عصر(عج)، ستارخان، زرگری، قصرالدشت و خاکشناسی روکش آسفالت شود.
شهردار منطقه یک شیراز در پایان با اشاره به اینکه تمامی مراحل عملیات روکش آسفالت با نظارت دقیق کارشناسان واحد عمران منطقه در حال انجام است، افزود: تلاش می کنیم تا پروژه های در دست اقدام باکیفیت و سرعت بیشتری به اجرا درآید و موجبات رضایتمندی شهروندان را فراهم کند. 


 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۶۷۷۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما