۰
plusresetminus
رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان فارس:

آغاز پویش «سلیمان خدمت»

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۰۰
رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان فارس از آغاز به کار پویش «سلیمان خدمت»، همزمان با سومین سالروز شهادت سردار دل ها، شهید قاسم سلیمانی خبر داد.
آغاز پویش «سلیمان خدمت»
به گزارش حافظ خبر، حسین صمصام با بیان اینکه در تداوم برگزاری این پویش در سال گذشته، امسال نیز بسیج جامعه پزشکی به همراه دانشگاه علوم پزشکی شیراز بار دیگر این پویش را برگزار می کند؛ هدف از این اقدام را خدمت رسانی مدافعان سلامت به مردم، به نیابت از سردارشهید حاج قاسم سلیمانی و همچنین زنده نگه داشتن و ترویج مکتب سلیمانی عنوان کرد.

او مخاطبان شرکت در این پویش را که از فردا، سیزدهم دی آغاز به کار کرده و به مدت چهل روز، تا بیست و دوم بهمن ادامه دارد؛ پزشکان، پیراپزشکان، پرستاران، مراقبان بهداشت، بهورزان، کادر اداری در تمامی حوزه های سلامت و عموم مردم علاقه مند عنوان کرد.

به گفته رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان فارس هر متقاضی می تواند با انجام یک یا چند نوع خدمت به صورت رایگان یا با درصدی از تخفیف و به عنوان «مصادیق خدمت»، در این پویش به صورت «داوطلبانه» مشارکت داشته باشد.

سرهنگ صمصام ادامه داد: متقاضیان می توانند با ورود به لینک این پویش و انتخاب یک یا چند مورد از مصادیق پویش «سلیمان خدمت» در این اقدام سهیم شوند.

او مصادیق مشارکت در این پویش را انجام اعمال معنوی نظیر ذکر صلوات، تلاوت قرآن و ادعیه؛ کمک به ارائه خدمات سلامت در زمینه هایی نظیر ویزیت بیماران، انجام اعمال جراحی، تزریقات، خدمات سرپایی، تحویل دارو و تجهیزات پزشکی به نیازمندان و اردوهای جهادی؛ ارائه کمک های نقدی و غیر نقدی؛ فعالیت در فضای مجازی برای ترویج مکتب سلیمانی و تهیه محتوا و مشارکت در امر ساخت و توسعه مراکز خدمات سلامت برشمرد و از پیش بینی گزینه «سایر مصادیق» در این فرم برای خدماتی خبر داد که خارج از موارد یاد شده، می تواند همسو با اهداف این پویش تعریف شود
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۶۷۸۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما