۰
plusresetminus
شورای شهر شیراز:

تلاش برای ایجاد تحول ، شور و نشاط نوروزی

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۲
سیمای شهری شیراز تحول ، شور و نشاط نوروزی به خود ندیده است.
تلاش برای ایجاد تحول ، شور و نشاط نوروزی
به گزارش حافظ خبر، افسانه خواست خدایی عضو هیات رییسه شورای اسلامی در نود و هفتمین جلسه علنی صحن شورای اسلامی در نطق پیش از دستور با بیان اینکه چندسالی است که سیمای شهری شیراز تحول ، شور و نشاط نوروزی به خود ندیده است تاکید کرد: این مساله یک مطالبه جدی مردم از شهرداری و شوراست.

عضو هیات رییسه شورا با بیان اینکه سیما و منظر شهر شیراز قبل از اینکه پذیرای مسافران و زائران نوروزی باشد، گفت : باید برای مردم شهر شیراز و در  شأن آنها مهیای نوروز شود.

خواست خدایی در نطق پیش از دستور با بیان اینکه از سال گذشته سیاستگذاری و برنامه ریزی های  مناسب و زیادی در کمیسیون خدمات شهری  و کمیته تخصصی فضای سبز و زیباسازی شهری صورت گرفته است و مصوبات و طرح های خوبی در این حوزه به تایید شورا رسیده است افزود نیاز است شهردار شیراز با تامین منابع مالی به موقع در زمینه ی اجرایی کردن این طرح ها و سیاستگذاری ها اهتمام ویژه داشته باشد.

عضو ناظر شورا در سازمان سیما و منظر بیان کرد: امیدواریم با تلاش همه مسئولان استانی و شهری شرایط به گونه ای فراهم شود که بدون هیچ حد و مرزی با برنامه زمان بندی مناسب شاهد حضور گردشگران ،زائران و میهمانان نوروزی در شیراز  باشیم خواست خدایی افزود خدا کند که امسال به علت تکمیل ظرفیت خدمت رسانی  شاهد تکرار جمله ی «به شهر شیراز سفر نکنید » نباشیم.

 وی افزود: ضمن اینکه مسئولان باید شرایطی را فراهم آوردند که علاوه بر اینکه استقبال مناسب از مهمانان و زائران  فراهم شود و فرهنگ و تمدن و جایگاه سومین حرم اهل بیت علیهم السلام به مسافران نوروزی شناسانده شود تلاش گردد که صنعت هتل داری و گردشگری  نیز در شهر احیا و ارتقا پیدا کند.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۶۸۱۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما