۰
plusresetminus
معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس:

حضور مؤثر فارس در نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی و سلامت عراق

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۱۶
فرخ زاده عنوان کرد: بر اساس تقویم اعلام شده سال ۲۰۲۳ میلادی از سوی نمایشگاه های کشور عراق، نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی و سلامت عراق از ۱۸ الی ۲۰ اسفند ماه سال جاری در شهر نجف اشرف توسط شرکت prestige و با همکاری استانداری نجف، وزارت بهداشت و وزارت تجارت عراق برگزار خواهد شد که تاکنون یک چهارم ظرفیت پاوین جمهوری اسلامی ایران به فارس تعلق گرفته است.
حضور مؤثر فارس در نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی و سلامت عراق
به گزارش حافظ خبر، محمد فرخ‌زاده گفت: در این نمایشگاه علاوه بر حضور شرکت ها و مراکز درمانی عراق، در سطح بین المللی و با حضور کشورهای ایران، ترکیه، لبنان، امارات، مصر و اردن برگزار می شود که پاویون جمهوری اسلامی ایران به متراژ ۲۰۰ متر مربع به صورت منسجم تحت راهبری شرکت برساز رویداد پارس از برگزار کنندگان پیشرو در کشور خواهد بود.

وی با بیان اینکه شهر شیراز - قطب پزشکی جنوب کشور از دیرباز به عنوان یکی از مهمترین مراکز پذیرش گردشگران سلامت در میان کشور های همجوار شناخته شده است افزود با عنایت به اهمیت راهبردی این نمایشگاه در حفظ و تقویت جایگاه اقتصادی استان فارس در کشور عراق حضور فارس در این نمایشگاه حائز اهمیت است.

فرخ زاده با اشاره به جلسه ای که به همین منظور روز چهارشنبه مورخ ۱۴/۱۰/۱۴۰۱ به میزبانی واحد آموزش و بین الملل دانشگاه علوم پزشکی شیراز و با حضور نماینده معاونت گردشگری استانداری، مدیران بیمارستان ها و مراکز درمانی دارای مجوز واحد پذیرش بیماران بین الملل (IPD) و مدیر عاملان شرکت های تجهیزات پزشکی و تسهیل گر حوزه سلامت برگزار گردید اظهار داشت در این جلسه مقرر گردید علاقمندان به شرکت در این نمایشگاه حداکثر تا روز چهارشنبه مورخ ۲۱/۱۰/۱۴۰۱ آمادگی خود را جهت شرکت در این نمایشگاه اعلام کنند.

جانشین استاندار فارس در شورای گردشگری سلامت خاطرنشان کرد پیرو گزارش واصله از شرکت ایرانی برگزار کننده نمایشگاه تا این لحظه از مجموع ۲۰۰ متر پاویون جمهوری اسلامی ایران، برای ۴۲ متر آن، دانشگاه علوم پزشکی شیراز، بیمارستان ها و مراکز درمانی و شرکت های تسهیل گر حوزه سلامت مراحل ابتدایی ثبت نام خود را انجام داده و طبق پیش بینی ها تا ۵۴ متر از غرفه های نمایشگاه به استان فارس تعلق خواهد گرفت.

وی در پایان گفت در جلسه فوق مقرر گردید که شرکت برساز رویداد پارس بسته های سفر و اقامت در کشور عراق را آماده و به شرکت کنندگان ارائه نماید.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۶۸۲۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما