۰
plusresetminus
دانشگاه علوم پزشکی شیراز :

بررسی خدمات سلامت در قادرآباد

تاریخ انتشارجمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۳۶
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در بیمارستان حضرت سیدالشهداء (ع) و مرکز خدمات جامع سلامت شهری حضرت فاطمه الزهرا(س)قادرآباد، خدمات این مراکز را مورد ارزیابی قرار داد.
بررسی خدمات سلامت در قادرآباد
به گزارش حافظ خبر، بهروز رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دومین روز سفر خود به استان فارس، با حضور در شهرستان خرم بید، از بیمارستان حضرت سیدالشهدا(ع) قادرآباد و همچنین مرکز خدمات جامع سلامت شهری حضرت فاطمه الزهرا(س) بازدید کرد.


او در بازدید از بیمارستان حضرت سیدالشهدا(ع) نکاتی را پیرامون میزان مراجعه بیماران، ضریب اشغال تخت، نحوه خدمت رسانی و ارجاع، تعداد نیروی انسانی، پرداخت مطالبات، همچنین کمبود تجهیزات در این مرکز درمانی جویا شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در گفت و گو با پزشکان و کارکنان این مرکز درمانی، خدمات آنان را در نجات جان بیماران و کاهش آلام آنان مورد تقدیر قرار داده و موجب افزایش آرامش عمومی دانست.

در این بازدید همچنین خدمات درمانگاه این بیمارستان با دارا بودن پزشکان متخصص در حوزه های گوش و حلق و بینی، داخلی، زنان و زایمان، طب فیزیکی و توانبخشی، اطفال و خدمات پاراکلینیکی نظیر سونوگرافی، ارزیابی شد.

بررسی روند توسعه پروژه سلامت قادرآباد که با زیربنای سه هزار و ۶۵۰ مترمربع در حال ساخت است و تا کنون ۱۷درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، از دیگر محورهای بازدید امروز معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت بود.

دومین برنامه بازدید امروز معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در قاردآباد، حضور در مرکز خدمات جامع سلامت شهری حضرت فاطمه الزهرا(س) بود که با بررسی روند خدمت رسانی در این مرکز انجام شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در این بازدید با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی شیراز دلسوزانه پیگیری پروژه های نیمه تمام و ارتقای سلامت مردم استان است، بر افزایش امیدافرینی در جامعه به کمک بهبود روند خدمت رسانی به مردم در ابعاد کمی و کیفی تاکید کرد.

دکتر رحیمی افزود: ارتقای سلامت مردم جامعه وظیفه وزارت بهداشت و درمان است، اما نیاز به کمک و یاری دیگر سازمان های مرتبط دارد.

 

امام جمعه و فرماندار قادرآباد نیز در این بازدید ضمن توضیحاتی در خصوص نیازمندی ها و چالش های بهداشت و درمان این منطقه، از حمایت های مسوولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای راه اندازی این مرکز قدردانی کرد.

مرکز خدمات جامع سلامت شهری حضرت فاطمه الزهرا(س) با هزار و ۲۴۰ مترمربع زیربنا، دارای خدماتی نظیر مراقبت های مامائی، بیماری های غیرواگیر، بهداشت محیط، آزمایشگاه، واکسیناسیون و داروخانه است. 

در این بازدید همچنین تجهیزات آزمایشگاهی این مرکز مورد ارزیابی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت قرار گرفت.

دکتر «فرخی» معاون فنی مرکز مدیریت شبکه معاون بهداشت وزارت بهداشت، دکتر «سید ابوالفضل هاشمی اصل» معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «سید صادق سید نعمتیان» مشاور معاونت بهداشت دانشگاه، دکتر «محقق» معاون اجرایی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، «مسعود کریم خانی» مدیر روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، مهندس «ابوذر پاریزی» مدیر روابط عمومی دانشگاه و مسوولان حوزه سلامت قادرآباد در این بازدید، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت را همراهی می کردند.

 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۶۸۵۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما