۰
plusresetminus
معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره):

اتم رویدادی جهت حل مشکلات مردم

تاریخ انتشارشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۳۱
محمد مهدی رنجبر معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) فارس گفت: اتم، برنامه‌ای تلویزیونی است که هدف آن شناسایی، معرفی، رشد و تکثیر الگو‌ها و تجربه‌های موفق است.
اتم رویدادی جهت حل مشکلات مردم
به گزارش حافظ خبر، او گفت: در این برنامه الگو‌ها و تجربه‌های موفق افراد و گروه‌هایی که موفق به حل مسئله یا مشکلی در خانه، محله، محل کار، شهر یا حتی کشور، به صورتی خلاقانه و نوآورانه در زمینه‌ها و موضوعاتی شده‌اند، معرفی می‌شوند.

رنجبر گفت: در زمینه‌هایی از قبیل سلامت، تفریح و نشاط، آموزش، محیط زیست، مطالبات اجتماعی، خدمات شهری، ورزش، کسب وکار، سبک زندگی، خیریه و گردشگری است.

او بیان کرد: هدف از ساخت برنامه اتم این است که افراد و گروه‌های ناشناخته‌ای که با دغدغه و جدیت برای حل یک مسئله یا مشکل و ایجاد پیشرفت در نقطه‌ای از ایران تلاش می‌کنند را شناسایی کند و ضمن تقدیر از آنان، زمینه رشد و تکثیر الگو‌ها و تجربه‌های موفقشان را در سایر نقاط کشور فراهم آورد.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) فارس گفت: در واقع اتم یک برنامه استعدادیابی نیست، چون حل مسائل و مشکلات محله، شهر، کشور و بهبود شرایط و روش‌ها و نگاه نو به موضوعات مختلف، بیش از استعداد، نیازمند دغدغه و پشتکار و تلاش افراد و گروه‌هایی است که صاحب الگو‌ها و تجربه‌های موفق یا همان اتـــم هستند.

او گفت: در همین راستا دبیرخانه مردمی این رویداد در استان فارس راه اندازی شده است و این رویداد در استان فارس به همت معاونت اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) و معاونت ورزش و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان فارس و دیگر دستگاه‌های اجرایی برگزار خواهد شد.

رنجبر با بیان اینکه همزمان با دهه فجر ثبت نام اتم‌ها انجام می‌شود، گفت: این رویداد با هدف روی کار آوردن حلقه‌های میانی و حل مشکلات مردم به وسیله خود مردم و در راستای جوان‌گرایی برگزار خواهد شد، افرادی که در سطح استان و حتی کشور، برای حل مسائل ورود داشته‌اند می‌توانند در این رویداد شرکت کنند.

رنجبر گفت: در آخر برای شرکت در رویداد استانی اتم، جمله «من یک اتم هستم» رو به شماره ۱۰۰۰۲۳۳۹ بفرستید، یا می‌توانید به سایت اتم (Atomtv.ir و Atomiran.net) مراجعه کنید و با نصب اپلیکیشن، فرم ثبت‌نام رو تکمیل و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس ۰۹۳۶۳۲۴۵۶۵۶ -۰۹۹۰۴۳۹۰۴۸۴ تماس حاصل کنید.
گفتنی است در رویداد اتم  سال گذشته،  یکی از ۳ نفر برگزیده در کشور از استان فارس بودند.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۶۸۹۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما