۰
plusresetminus
تیم بسکتبال شهرداری شیراز:

راه یابی سرو قامتان شهرداری در لیگ برتر بسکتبال

تاریخ انتشارشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۴۵
سرو قامتان شهرداری شیراز پس از حذف خانه بسکتبال قزوین به جمع ۱۶ تیم برتر رقابت‌های لیگ ملی بسکتبال راه یافتند.
راه یابی سرو قامتان شهرداری در لیگ برتر بسکتبال
به گزارش حافظ خبر، تیم بسکتبال شهرداری شیراز در گروه f مسابقات لیگ دسته یک ملی پس از انجام بازی‌ها به صورت متمرکز رفت و برگشت در آبادان، توانست به عنوان تیم نخست گروه به مرحله بعدی صعود کند و پس از تثبیت جایگاه نخست گروه به مصاف تیم خانه بسکتبال قزوین رفت.

 با اعلام میزبانی شهر قزوین، این مسابقه به صورت رفت و برگشت در تاریخ‌های ۵ و ۷ بهمن ماه در سالن شهید بابایی قزوین برگزار شد که پس از انجام دو بازی، تیم بسکتبال شهرداری شیراز توانست به مرحله بعدی صعود نماید. 

 شایان ذکر است بازی نخست بین دو تیم به نفع تیم شهرداری شیراز در جریان بود که در ثانیه‌های پایانی تیم خانه بسکتبال قزوین با یک پرتاب ۳ امتیازی توانست بازی را با نتیجه ۷۳ بر ۷۲ به نفع خود به پایان رساند؛ اما بازیکنان شهرداری شیراز در بازی برگشت توانستند از ابتدا، با یک بازی منطقی حریف را کنترل کنند و در پایان توانستند بازی را با نتیجه ۶۸ به ۶۰ به نفع خود به پایان برسانند و به مرحله بعدی صعود نماید.

گفتنی است که تیم بسکتبال شهرداری شیراز در انتظار مشخص شدن حریف خود در مرحله بعدی خواهد ماند تا با اعلام شهر میزبان از جانب فدراسیون، در رقابت بعدی خود به مصاف آن تیم برود.
کد مطلب : ۲۶۸۹۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما