۰
plusresetminus
شهرداری شیراز :

تمهیدات سازمان ساماندهی مشاغل برای ارائه میوه تنظیم بازار

تاریخ انتشارشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۴۰
رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز گفت: اقلام پرمصرف و مایحتاج مصرفی شهروندان با قیمتی مناسب و پایین‌تر از نرخ متعارف روز به بهره‌برداران بازارچه‌های منتخب شهرداری در روزهای منتهی به عید نوروز به صورت هماهنگ شده و مشخص عرضه می‌شود.
تمهیدات سازمان ساماندهی مشاغل برای ارائه میوه تنظیم بازار
به گزارش حافظ خبر، پژمان شفیعی در نشستی که با حضور شریفی مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس و جمعی از بهره‌برداران منتخب بازارچه‌های عرضه میوه‌وتره‌بار شهرداری شیراز برگزار شد، به تشریح هماهنگی و برنامه‌ریزی‌های بعمل آمده در خصوص عرضه میوه مورد نیاز شهروندان برای عید نوروز پرداخت. 
  
او با اشاره به جلسات برگزار شده با هیئت‌رئیسه اتحادیه بارفروشان میوه و تره‌بار میدان مرکزی اظهار کرد: اقلام پرمصرف و مایحتاج مصرفی شهروندان با قیمتی مناسب و پایین‌تر از نرخ متعارف روز به بهره‌برداران بازارچه‌های منتخب شهرداری در روزهای منتهی به عید نوروز به صورت هماهنگ شده و مشخص عرضه می‌شود.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز افزود: بازارچه‌های منتخب شهرداری نیز این اقلام را با قیمتی مناسب و حداقلی به عموم شهروندان شیرازی ارائه می‌کنند.

شفیعی گفت: بدین‌وسیله عموم شهروندان و اقشار کم برخوردار و آسیب‌پذیر متحمل هزینه‌های اضافی نشده و این موضوع باعث رضایت خاطر همشهریان می‌شود.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۶۸۹۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما