۰
plusresetminus
ورزشهای همگانی استان فارس:

مسابقه پله نوردی مجازی نابینایان و کم بینایان 

بمناسبت دهه فجر انقلاب در فارس
تاریخ انتشاريکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۲۲
محمدرضا جعفری مسئول کمیته ورزش های همگانی هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان فارس از برگزار یک دوره مسابقه پله نوردی مجازی ویژه عزیزان نابینا و کم بینا استان فارس خبر داد .
مسابقه پله نوردی مجازی نابینایان و کم بینایان 
به گزارش حافظ خبر، جعفری گفت : دهه فجر انقلاب اسلامی، گرامیداشت روز‌های سرنوشت‌ساز ملت ایران، از تاریخ ۱۲ تا ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ است. این ایام پاسداشت وقایعی همچون بازگشت امام خمینی (ره) به ایران اسلامی پس از ۱۵ سال تبعید و اعلام تشکیل دولت موقت، پیوستن بسیاری از ارتشیان به انقلاب و بیعت نیروی هوایی با امام بزرگوار، شکست حکومت نظامی‌ با حضور شکوهمند مردم در صحنه به فرمان امام خمینی (ره)، فتح مراکز مهمی همچون صدا و سیما و پادگان‌های نظامی است، که سرانجام پیروزی انقلاب اسلامی را در پی داشت.
مردم ایران، ایام دهه فجر و سالروز استقلال و آزادی خود از چنگال استکبار جهانی را، که مرهون خون‌های مطهر شهیدان و مجاهدت‌های ملت ایران و رهبری امام خمینی (رحمة‌الله‌علیه) بود؛ به همین مناسبت و گرامیداشت  چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کمیته ورزش های همگانی نابینایان و کم بینایان استان فارس در نظر دارد یک دوره مسابقه پله نوردی مجازی ویژه نابینایان و کم بینایان استان فارس برگزار کنند.
وی گفت: با توجه به تجربه های موفق گذشته و استقبال خوب ورزشکاران نابینا و کم بینا و به جهت ترویج فرهنگ سلامتی و حضور سبز عزیزان نابینا و کم بینا در جامعه مسابقه پله نوردی مجازی برگزار خواهد شد. 
مسئول ورزش های همگانی نابینایان و کم بینایان استان فارس  افزود : ورزشکاران میتوانند از ۳۰ ثانیه پله نوردی خودشان فیلم برداری کنند و با به اشتراک گذاشتن این کلیپ در مسابقه پله نوردی مجازی شرکت نمایند.
جعفری گفت  : بعد از بازبینی کلیپ ها به ۶ نفر از شرکت کنندگان که سه نفر خانم و سه نفر آقا خواهد بود، هدایایی از طرف هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان استان فارس اهدا خواهد شد .
وی افزود: ورزشکاران بایست روی کلیپ خود نام و نام خانوادگی و کد ملی خود را درج نماید و یا اعلام کند و از طریق پیام رسان سروش به شماره ۰۹۳۳۹۱۱۰۶۲۸ و تا تاریخ ۲۲ بهمن ماه آخرین  مهلت ارسال آثار خواهد بود .
کد مطلب : ۲۶۹۰۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما