۰
plusresetminus
هیات ورزش های همگانی استان فارس:

۴ ویژه برنامه صبح و نشاط در فارس

تاریخ انتشارشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۸
به مناسبت فرارسیدن دهه فجر ، فارس میزبان ۴ برنامه زنده از شبکه سه سیما خواهد بود.
۴ ویژه برنامه صبح و نشاط در فارس
به گزارش حافظ خبر، علیرضا غلامیان سرپرست هیات ورزش های همگانی استان فارس با گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی  از اجرای چهار پخش زنده تلویزیونی از شبکه سه و فارس بمناسبت دهه مبار فجر انقلاب اسلامی در فارس خبر داد. 

غلامیان گفت : با مشارکت فدراسیون ورزش های همگانی  و اداره کل ورزش وجوانان استان فارس و همچنین کسب مجوز از گروه ورزشی شبکه سه سیما  در تاریخ های ۱۷، ۱۸، ۱۹، ۲۰ بهمن ماه ۱۴۰۱ به ترتیب شهرستان های کوهچنار ، نی ریز ، فسا و جهرم میزبان پخش مستقیم  صبح و نشاط شبکه سه خواهند بود .
وی ضمن اعلام اینکه پیش بینی می شود بالغ بر ۳۵ هزار نفر مردم از  استان حضور پرشکوه و مشارکت خواهند داشت ، افزود : لازم است  از مساعدت  مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس و همراهی معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس و همکاری فرمانداران ، اداراه کل ورزش و جوانان، شهرداری ها ، و تیم مدیریتی هیات ورزش های همگانی استان فارس  در راستای برنامه ریزی و اجرای این چهار رویداد مهم تقدیر و تشکر کنم در هر چهار برنامه مهم شهرستان های کوهچنار، نی ریز ، فسا و جهرم هدایای بسیار ارزنده ای تدراک دیده شده که تقدیم شرکت کنندگان به قید قرعه خواهد شد .   
غلامیان در پایان بیان داشت هیات ورزش های همگانی استان فارس محوریت این همایش بزرگ و ملی را برعهده دارد و از هم استانی های عزیز برای حضور و مشارکت در این برنامه دعوت کرد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۶۹۳۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما