۰
plusresetminus
سپاه ناحیه احمدبن موسی علیه السلام :

دهه فجر یکی از مصادیق انقلاب اسلامی در جهان اسلام است

تاریخ انتشارشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۴۳
مدیر پایگاه تحول اجتماعی و مکتب جهادی فرزندان حاج قاسم  گفت: دهه پرفروغ فجر و حفظ دستاوردهای این انقلاب یکی از مصادیق انقلاب اسلامی در جهان اسلام است.
دهه فجر یکی از مصادیق انقلاب اسلامی در جهان اسلام است
به گزارش حافظ خبر، شیرازحجةالاسلام مختاری در همایش تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی که به همت «حوزه فاطمة الزهرا سلام الله علیها» برگزار شد، با اشاره به کلیدواژه های انقلاب اسلامی، «جمهوریت»« اسلامیت »که برگرفته از آموزه های قرآنی است گفت: درراس جمهوری اسلامی وانقلاب اسلامی، ولی فقیه هدایت گر و سکاندارانقلاب اسلامی است که مسئولین وملت بصیرایران باید قدردان این نعمت الهی با عنوان ولی فقیه باشند.
مدیرپایگاه تحول اجتماعی و مکتب جهادی حاج قاسم در بلواراتحادگفت:استکباردرجنگ های ترکیبی که علیه انقلاب اسلامی و مردم  راه اندازی نموده است سعی دارد تا مردم را روبری نظام قرار داده و عموم آحاد جامعه را نسبت به نظام و انقلاب بدبین کند.
مختاری ، در ادامه با اشاره به نیرنگ ها و کید دشمنان اشاره کرد و خاطر نشان شد:به لطف خداوند وعنایت حضرت بقیه الله الاعظم وهدایتگری ولی فقیه‌ عمده نقشه های دشمنان انقلاب اسلامی ناکام مانده والبته مسئولین ومردم باید با هوشیاری و بصیرت تمام   درزمینه جهادتبیین که فریضه مهم و فوری است در همه عرصه‌ها،واقعیت را تبیین کنند و آب به آسیاب دشمن نریزند.
این مسئول جهادی در ادامه گفت:دهه فجریکی ازمصادیق انقلاب اسلامی در جهان اسلام می باشد،لذا نهضت های اسلامی ایجاد شده در کشورهای دیگرجهان تماما برگرفته از سرچشمه ای به نام انقلاب اسلامی است واین انقلاب بابیداری مردم و مسئولین ادامه خواهد داشت تا زمینه ساز حکومت نهضت جهانی را فراهم کند.
وی در ادامه با بیان این که حدود44سال پیش حضرت امام خمینی یک فرمول راهبردی رابیان کردندوفرمودند:هرچه فریادداریدبرسرشیطان بزرگ یعنی آمریکای جنایت کار بکشید، لذااین کلام حضرت امام  براین مطلب اذعان دارد که هرفتنه ای وحرکت خبیثانه ای که  درعالم بوجود می‌آید آن رادردولت آمریکای جنایتکار وصهیونیزم غاصب بایدجست.
این فعال گروه جهادی در ادامه با بیان اینکه این فرمول راهبردی ۴۴ساله باید برای تمام مسئولین وملت شجاع، بیداروبصیردرجمهوری اسلامی تبیین شودابراز داشت:استکبار ستیزی و شعارهای ضد استکباری بایستی در افکارجوانان و نوجوانان نسل نونهادینه شود تا بدانند که جبهه استکبار، خیر خواه ملت شریف ایران اسلامی نیست و نخواهد بود.
در ادامه این مسئول جهادی درموردجنگ اقتصادی استکبارعلیه جمهوری اسلامی گفت:جنگ اقتصادی توسط دشمنان جمهوری اسلامی، یکی از پروژه های راهبردی ست که چند سالی است علیه نظام و انقلاب راه اندازی شده است و  امید آن داریم که انشاءالله باهمت مسئولین و بیداری ملت بزرگ ایران دراین موضوع هم پیروز میدان باشیم.
حجت الاسلام مختاری ،درخصوص ریشه جنگ اقتصادی استکبارعلیه ملت ایران ادامه داد  و گفت:اقتصاداسلامی درهرکشوری نیازمبرم به بینش اقتصادی ودانش اقتصادی دارد لذا اقتصاداسلامی در این نظام نیز باید مقاوم سازی شودو اقتصاد مقاومتی به منصه ظهور برسد. 
در پایان این مسئول جهادی ضمن قدردانی اززحمات  تمام جهادگران عرصه جهاد تبیین همچنین فرمانده محترم حوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهراءدرشرق شیراز گفت:باتوجه به استقبال بسیار خوب مردمی از برنامه های سبک زندگی بارویکردجهادتبیین، آخرین اعزام کمیته تخصصی امور بانوان این مرکز جهادی درخصوص جهادتبیین بامشارکت وهمکاری حوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهراءدرشرق شیراز نیز برگزارشد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۶۹۶۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما