۰
plusresetminus
جهاد سازندگی استان فارس:

شیراز اسفندماه میزبان مسابقات کشوری

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۲
اجرای  برنامه های فرهنگی و ورزشی ویژه جهادگران را با هدف افزایش روحیه نشاط، همدلی، مشارکت و هم‌افزایی است.
شیراز اسفندماه میزبان مسابقات کشوری
به گزارش حافظ خبر، اسماعیل قزل سفلی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان فارس ، گفت: اجرای چنین برنامه هایی برای افزایش نشاط بین گروه های جهادی  که در خط مقدم محرومیت زدایی مشغول خدمت رسانی هستند لازم و ضروری است لذا در راستای این زمینه یک دوره مسابقات ورزشی فوتسال برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات که مزین به نام  شهدای جهادگر بود با مشارکت 22 تیم برگزار شد و در واقع اولین دوره برگزاری این مسابقات است و امیدواریم با همکاری اقشار مختلف بسیج بتوان برنامه فرهنگی و ورزشی دیگری نیز اجرا کرد.

همچنین محمد هادی درودمند مسئول مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه فجر استان فارس در این خصوص بیان داشت: در فینال این رقابت ها تیم فراشبند توانست با نتیجه 4 بر 3 تیم فسا را شکت دهد و عنوان قهرمانی را کسب کند. گفتنی است تیم لارستان نیز به عنوان تیم اخلاق این مسابقات معرفی شد.
 در  این مسابقات  19 شهرستان مشارکت داشته اند که در قالب 8 گروه به صورت پهنه ای (شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز) با هم رقابت کردند. 

 درودمند با اشاره به اینکه گروه بندی این مسابقات بر اساس منطقه ای و میزان استقبال شهرستان ها تعیین شده، افزود: تیم های برتر هر گروه به مرحله استانی راه یافت و  در ایام مبارک دهه فجر مسابقات استانی آنها برگزار شد تا قهرمان اولین دوره مسابقات شهدای جهادگر مشخص شود.

وی در ادامه نیز اظهار داشت: در اوایل اسفندماه مرحله کشوری این مسابقات برگزار خواهد شد که شیراز میزبانی آن را برعهده دارد و تیم های برتر استان های مختلف در این مسابقات شرکت خواهد کرد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۶۹۸۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما