۰
plusresetminus
آموزش و پرورش استان فارس:

قهرمانی ورزشکاران دختر تهرانی و شیرازی

تاریخ انتشارجمعه ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۳۸
قهرمانان مسابقات ورزشی والیبال و بسکتبال دانش اموزان دختر دوره دوم متوسطه در شیراز مشخص شدند.
قهرمانی ورزشکاران دختر تهرانی و شیرازی
به گزارش حافظ خبر، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش وپرورش فارس گفت: سی و سومین دوره مسابقات ورزشی دختران دانش آموز دوره متوسطه دوم کشور در شیراز با شناخت تیم های قهرمان به کار خود پایان داد.

سید کاظم حسینی گفت: سی و سومین دوره مسابقات ورزشی دختران دانش آموز دوره متوسطه دوم کشور یادواره شهدای مدارس زینبیه و ثارالله میانه و شهدای دانش اموز حمله تروریستی به حرم شاهچراغ(ع) از ۲۳ بهمن ماه در شیراز آغاز و با شناخت تیم های قهرمان به کار خود پایان داد.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش وپرورش فارس گفت:تیم های دختران دانش آموز دوره دوم متوسطه شهر تهران و استان فارس به ترتیب عنوان قهرمانی مسابقات ورزشی والیبال و بسکتبال دست پیدا کردند.
حسینی گفت: درفینال مسابقات والیبال که در سالن ورزشی شهید بهشتی شیراز برگزار شد تیم های والیبال دختران دانش آموز دوره دوم متوسطه شهر تهران و استان مازندران به مصاف هم رفتند.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش وپرورش فارس گفت: در پایان این رقابت جذاب و زیبا تیم شهر تهران توانست با نتیجه ۲ بر صفر تیم مازندران را شکست داده و به مقام قهرمانی این دوره از رقابت ها دست پیدا کند.
حسینی گفت: تیم والیبال دختران دانش آموز دوره دوم متوسطه مازندران به مقام دوم و مقام سوم مشترک هم به تیم های خراسان رضوی و آذربایجان غربی رسید.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش وپرورش فارس گفت: جام اخلاق و تیم فرهنگی هم به تیم استان فارس رسید.
حسینی گفت: درفینال مسابقات بسکتبال که در سالن ورزشی پوریای ولی شیراز برگزار شد تیم های بسکتبال دختران دانش آموز دوره دوم متوسطه استانهای فارس و خراسان رضوی به مصاف هم رفتند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش وپرورش فارس گفت: در پایان این رقابت تنگاتنگ و جذاب، تیم دختران دانش آموز دوره دوم متوسطه استان فارس توانست با نتیجه ۵۶ بر۵۱ تیم خراسان رضوی را شکست داده و به مقام قهرمانی این دوره از رقابت ها دست پیدا کند. 
حسینی گفت: تیم بسکتبال دختران دانش آموز دوره دوم متوسطه استان خراسان رضوی به مقام دوم و مقام سوم مشترک هم به تیم های استان گیلان و تهران رسید.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش وپرورش فارس گفت: جام اخلاق و تیم فرهنگی هم به تیم استان اصفهان رسید.
 
کد مطلب : ۲۶۹۹۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما