۰
plusresetminus
شهرداری شیراز :

دیدار شهردار شیراز با جانباز ۷۰ درصد

تاریخ انتشاريکشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۷
شهردار شیراز به اتفاق شهردار منطقه ۹ و مشاور شهردار در امور ایثارگران به مناسبت روز جانباز با حضور در منزل جانباز ۷۰ درصد ریحان بابایی دیدار و روز جانباز را به وی و خانواده صبور ایشان تبریک گفت و مقام شامخ وی را تکریم کرد.
دیدار شهردار شیراز با جانباز ۷۰ درصد
به گزارش حافظ خبر، در این دیدار محمدحسن اسدی ضمن تبریک روز پاسدار و جانباز با بیان اینکه شهدا، جانبازان و ایثارگران قهرمانان واقعی این مرز و بوم هستند، گفت: در حساس ترین و سخت ترین شرایط، هموطنان با لبیک به ندای امام راحل (ره) به دفاع از میهن اسلامی شتافتند تا امنیت، آسایش و آرامش را به ارمغان بیاورند.

وی با بیان اینکه مسئولین باید همواره خود را مدیون شهدا، ایثارگران و مردم بدانند، تصریح کرد: ما هیچ شانی جز خدمت به مردم نداریم.

شهردار شیراز ضمن تشکر از خانواده این جانباز و صبوری همسر و فرزندان ایشان گفت: همراهی و خدمت به این عزیزان را می توان نوعی از ایثار برشمرد و اجر خانواده مکرم جانبازان در تراز ایثارگران است.

اسدی با بیان اینکه امروز تلاش ما خدمت شبانه روزی به مردم است، اضافه کرد: امیدوارم بتوانیم خدمات شایسته ای را به شهر و شهروندان ارائه دهیم.

شایان ذکر است پاسدار جانباز «ریحان بابایی» از جانبازان ۷۰ درصد تیپ مهندسی رزمی ۴۶ الهادی (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که به هنگام پاکسازی میادین مین در غرب کشور به درجه جانبازی نایل گشت.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۰۳۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما