۰
plusresetminus
مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری فارس:

پذیرش دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی سازمان همیاری

تاریخ انتشارشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۵۳
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های فارس گفت: مرکز آموزش علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداری‌های فارس نیز تحت نظارت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در رشته‌های مختلف اقدام به جذب دانشجو می‌‌كند.
پذیرش دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی سازمان همیاری
به گزارش حافظ خبر، سیدعلی سیدنصیری در سخنان خود ابراز داشت: علاقه‌مندان به رشته‌های حسابداری امور مالی، حقوق ثبتی، دستیاری حقوق دستگاه‌های اجرایی، حقوق کارگزاری خدمات عمومی، مدیریت امور اداری، امداد و نجات شهری، معماری گرایش معماری داخلی و معماری شهری، بازرگانی- خدمات مشاوره املاک، فناوری اطلاعات- خدمات الکترونیک شهر، شهرسازی، عمران گرایش‌های حمل‌ونقل شهری، سازه‌های مترو، شبکه و تصفیه‌خانه آب و همچنین شبکه و تصفیه‌خانه فاضلاب می توانند در مقطع کاردانی در این مرکز ثبت‌نام کنند.
او همچنین به رشته‌های مقطع کارشناسی این مرکز اشاره کرد و افزود: حسابداری و امور مالی، مدیریت دفتری، مدیریت امور اداری و منابع انسانی، حقوق ثبت اسناد و املاک، حقوق معماری و شهرسازی، معماری گرایش طراحی محیط داخلی و طراحی بیرونی؛ شهرسازی، عمران- ساختمان‌سازی، مدیریت و فرماندهی عملیات در حریق و حوادث و همچنین حفاظت و پیشگیری از حریق و حوادث از رشته‌های مقطع کارشناسی این مرکز است.
سیدنصیری در ادامه به ویژگی‌های مرکز آموزش علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداری‌های فارس نیز اشاره کرد و گفت: پذیرش بدون کنکور و بدون گذراندن دوره پیش‌دانشگاهی، تقسیط شهریه دانشجویی، کارآفرینی و اشتغال زایی، ارائه مدرک قابل ترجمه، شهریه مناسب، برخورداری از اساتید مجرب و برگزاری کلاس در بعدازظهر به منظور رفاه حال شاغلان ازجمله ویژگی‌هایی است که در این مرکز وجود دارد.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان فارس در پاسخ به اینکه علاقه‌مندان به ثبت‌نام در این مرکز از چه طریقی می‌توانند اقدام کنند؟ عنوان کرد: مرکز آموزش علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداری‌های فارس به آدرس شهرک گلستان، بولوار غدیر شمالی، خیابان گلسرخ، کوچه گلناز قرار دارد.
گفتنی است علاقه‌مندان همچنین می‌توانند از طریق شماره تلفن‌های 07136219981 الی 4 و 09917537808 و 09927376939 از کارشناسان این مرکز مشاوره بگیرند. به گفته وی، سایت مرکز نیز به  آدرس shsuast.ir در دسترس افراد قرار دارد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۰۵۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما