۰
plusresetminus
معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری فارس :

بازداشت تیم 4 نفره نا امنی های اخیر در استان فارس 

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۳۹
معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس از دستگیری تیم 4 نفره عوامل ناامنی های اخیر در استان فارس خبر داد .
بازداشت تیم 4 نفره نا امنی های اخیر در استان فارس 
به گزارش حافظ خبر، اسماعیل محبی پور معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس اظهار داشت ؛ از ابتدای بروز تهدیدات اخیر دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که با هدف تعطیلی مراکز آموزش و ایجاد رعب و وحشت و دلهره برای مردم شریف بود دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی استان با همکاری دستگاه قضا ،  آموزش و پرورش و سایر دستگاه های آموزشی کار رصد و بررسی مسائل را  دنبال نمودند.
براساس اقدامات صورت گرفته و پس از تلاش های شبانه روزی ، کار دقیق اطلاعاتی و رصد هوشمندانه در آستانه ولادت منجی عالم بشریت  موفق شدند تیم 4 نفره که اقدام به ناامنی و اخلال در فضاهای ٱموزشی و انعکاس آن به شبکه های معاند کرده بودند دستگیر نمایند. 

محبی پور توضیح داد متهمان سابقه دار بوده اند و در خصوص اقدامات نا امن کننده محیط برای مردم شریف از راه ها و تکنیک ها و همچنین اقلامی به جهت ایجاد رعب و وحشت استفاده می نمودند که بحمدالله توسط مامورین اطلاعات سپاه استان کشف و دستگیر شدند. 

معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس تاکید نمود محور این ماموریت  مجموعه سپاه پاسداران استان فارس بوده است و تحقیقات توسط تیم های مشترک اطلاعاتی و امنیتی در حال انجام است و به مردم این اطمینان را می دهیم که دستگاه امنیتی اطلاعاتی چشمان بیدار نظام جمهوری اسلامی است و با حداکثر توان توطئه‌ ها را علیه نظام و مردم رصد می کند. 

این مقام مسئول در خصوص علت تاخیر در این فقره کشف توضیح داده است که توطئه‌ های دشمن پیچیده می باشد و متاسفانه از عناصر فریب خورده که غالبان پوشش مردم عادی هستند سو استفاده می شود. 

محبی پور  ضمن تاکید بر اطمینان از اراده و توان و هوشیاری سربازان گمنام امام زمان افزود ؛ همه عناصر اطلاعاتی و امنیتی و انتظامی در کنار مردم و در مسیر دفاع از کشور با حداکثر ظرفیت ها جهت امنیت کشور  تلاش شبانه روزی خواهند کرد. 

محبی پور در پایان اظهار داشت بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری و رئیس قوه قضاییه در این موضوع به جهت اهمیت آن که با جوانان و نوجوانان این مرز و بوم و تهدید امنیت روانی مردم در ارتباط است هیچ گونه عفو و بخشودگی وجود نخواهد داشت  و با تمامی عوامل برهم زننده امنیت مردم عزیز  با قاطعیت برخورد خواهد شد البته برخی موارد که جنبه غیرمعاندانه داشته هم به دست آمده و افراد مرتبط ارشاد شدند. نکته مهم این است که با حفظ آرامش و دوری از هرگونه اضطراب و استرس این مساله به خوبی مدیریت می‌شود و با هوشمندی مردم از عبور میکنیم.
بنابر گفته ایشان، از مجموع دانش آموزان و کادر آموزشی که در معرض القا و تعرض سلامتی قرار گرفتند کمتر از ۵ درصد و عمدتا بدلیل وجود بیماری های زمینه ای مانند آسم نیاز به بستری موقت در مراکز درمانی پیدا کردند.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۰۷۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما