۰
plusresetminus
سپاه ناحیه احمدبن موسی علیه السلام :

مهمترین مولفه جنگ هیبریدی جنگ اطلاعاتی و اقتصادی است

تاریخ انتشارجمعه ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۰۷
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه احمدبن موسی علیه السلام شیراز گفت: مهمترین مولفه جنگ هیبریدی جنگ اطلاعاتی و اقتصادی است.
مهمترین مولفه جنگ هیبریدی جنگ اطلاعاتی و اقتصادی است
به گزارش حافظ خبر، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه احمدبن موسی علیه السلام شیراز؛جنگهای هیبریدی و ترکیبی را در عصر مدرنیته مهم خواند و گفت:مهمترین مولفه جنگ هیبریدی جنگ اطلاعاتی و اقتصادی است.
به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه احمدبن موسی علیه السلام شیراز، حجت الاسلام یوسف خواجه امیری در همایش تجلیل از سربازان گمنام امام زمان (عج) با بیان این که عصر امروز عصر اطلاعات است ولحظه به لحظه اطلاعات در حال  نو شدن و به روز شدن است، یکی از عوامل موفقیت سربازان گمنام امام زمان (عج) را تازگی و مسلط بودن بر اخبار و اطلاعات، نه تنها در منطقه غرب آسیا بلکه جهان دانست و گفت: اگر بخواهیم تمدن نوین اسلامی را در اقصی نقاط جهان صادر کنیم باید به طور کامل  از لحاظ اطلاعاتی تسلط کافی بر اوضاع جهان داشته باشیم.
حجت‌الاسلام خواجه امیری، با بیان این که در عصر مدرنیته جنگهای مدرن و جدیدی در حال شکل گیری است با اشاره به جنگ ترکیبی و جنگ هیبریدی دشمن افزود: مهمترین مولفه جنگ ترکیبی و هیبریدی جنگ اطلاعاتی و  اقتصادی است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه احمدبن موسی علیه السلام شیراز،با اشاره به نبرد اطلاعاتی و جنگ اقتصادی امروز ابراز داشت: نظام سلطه و رژیم منحوس صهیونیستی با بکارگیری جواسیس،سعی دارند تا در عرصه اقتصادی مردم را علیه نظام، انقلاب و اسلام بدبین و هر روز با شعارهای متفاوت افکار عمومی مردم را مورد هجمه قرار داده و روح آرامش را از همه سلب نمایند.
 وی، با بیان این که دشمن پس از سال ها تلاش در صدد بود تا نظام و انقلاب اسلامی را  از بین ببرد و پس از ۴۴سال هنوز نتوانسته است  به هدف شوم خود برسد تصریح کرد: تیرهایی که دشمن در چله کمان می‌گذارد و به سوی لشکر همدل و همصدا پرتاب می‌کند امروز از طریق جنگ اطلاعاتی، معیشت مردم را نشانه گرفته تا شاید به اهداف پلید خود برسد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه احمدبن موسی علیه السلام شیراز، در ادامه بیان داشت: دشمن با جنگ اطلاعاتی سعی دارد تا حضور میلیونی مردم را در مراسمات ملی و مذهبی مانند راهپیمایی ۲۲بهمن و حضور پرشور مردم در جشن نیمه شعبان را به تعداد افراد محدودی قلمداد کند و از طرفی با فریب افکار عمومی تعدادی از جوانان خام و فریب خورده که زود تحت تاثیر رسانه های امپریالیستی قرار می‌گیرند و با اندک تحرکی از سوی دشمن تحت تاثیر القائات آنان قرار می‌گیرند وبه  خیابان‌ها می ریزند تااغتشاش کنند این تعداد محدودنفرات را با بزرگنمایی   بیش از حد، در رسانه های جهان نشان  می دهند و چنان افکار و اذهان عمومی را به شیوه کاذب مدیریت می‌کنند به گونه ای که انقلاب اسلامی با این شعارهای توخالی و کف روی آب ساقط خواهد شد.
وی با اشاره به جنگ اقتصادی و تحریم های دشمن مبنی بر اینکه جنگ اقتصادی مقدمه ای برای تضعیف و کاهش  پول ملی بود،افزود: سازمان سیا،اندیشکده های غربی،خزانه داری آمریکا و منافقین داخل که دل در گرو آمریکای جنایت کار دارند،از طریق کاهش ارزش پول باعث افزایش تورم،کاهش سرمایه‌گذاری، کاهش تولید می شوند و همین امر باعث می شود که رشد اقتصادی منفی،  و ایجاد تورم و در نتیجه فقیر را فقیرتر و غنی را غنی‌تر کند.
حجت الاسلام خواجه امیری، در پایان با اشاره به تورم ایجاد شده از سوی دشمن خاطر نشان شد: دشمن در صدد است تا با ایجاد شکاف طبقاتی در سطح جامعه و افزایش تورم، قدرت خرید را از مردم دریغ کنند و با این شیوه  مردم نیز  به نتایج شکاف طبقاتی و نتایج تضعیف قدرت خرید اعتراض کنند و نتیجه این اعتراضات، شورش های خیابانی و در نتیجه به زعم باطل شان باعث فروپاشی انقلاب اسلامی شوند.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۰۸۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما