۰
plusresetminus
بسیج دانشجویی استان فارس:

اعزام دانشجویان فارس به دوره طرح ولایت

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۲
جمعی از دانشجویان استان فارس برای شرکت در دوره نیمه متمرکز طرح ولایت کشوری به قم اعزام شدند.
اعزام دانشجویان فارس به دوره طرح ولایت
به گزارش حافظ خبر، محمدجواد کهندل پور جانشین ناحیه بسیج دانشجویی فارس امروز در حاشیه این اعزام ۱۲۰ نفر از دانشجویان این استان به دوره نیمه متمرکز طرح ولایت اظهار داشت: بازه دوم دوره طرح ولایت نیمه متمرکز ویژه دانشجویان دانشگاه های استان فارس از ۲۴ اسفندماه سال جاری تا ۱۲ فروردین سال ۱۴۰۲ در شهر مقدس قم برگزار می شود.

وی، هدف از برگزاری دوره طرح ولایت را تقویت مبانی اندیشه اسلامی دانشجویان برشمرد و افزود: در دوره نیمه متمرکز طرح ولایت ویژه دانشجویان دانشگاه های استان فارس از ظرفیت اساتید موسسه آموزشی و پژوهشی حضرت امام خمینی(ره) استفاده می شود.

جانشین ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه در این دوره برنامه های متنوعی پیش بینی شده است اضافه کرد: فلسفه حقوق، فلسفه سیاست و فلسفه اخلاق از موضوعات و مباحث بازه دوم دوره نیمه متمرکز  طرح ولایت است.

کهندل پور با بیان اینکه بازه اول دوره نیمه متمرکز طرح ولایت ویژه دانشجویان دانشگاه های استان فارس در بهمن ماه سال جاری در شیراز برگزار شد، تصریح کرد: فلسفه وجودی دانشگاه و بسیج دانشجویی تربیت نیروهای تراز انقلاب اسلامی است از این رو برای رسیدن به این مهم نیازمند کیفیت بخشیدن و تعمیق بنیه معرفتی، بصیرتی، تربیتی و مهارتی، تشکیلاتی دانشجویان بر پایه قرآن و مکتب اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است. 

 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۰۹۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما